PwC:”Χρυσή” η ψηφιακή εποχή για τις εταιρίες media

Η ψηφιακή διανομή μουσικής, video και ηλεκτρονικών παιχνιδιών θα παράγει κύκλο εργασιών της τάξεως των 73 δισ. δολ. σε παγκόσμιο επίπεδο για τις εταιρίες media και ψυχαγωγίας σε πέντε χρόνια, από 11 δισ. δολ. το 2004 και μηδαμινό ποσό πριν από πέντε χρόνια, όπως εκτιμά νέα έκθεση της PwC.

της Aline van Duyn στη Νέα Υόρκη

Η ψηφιακή διανομή μουσικής, video και ηλεκτρονικών παιχνιδιών θα παράγει κύκλο εργασιών της τάξεως των 73 δισ. δολ. σε παγκόσμιο επίπεδο για τις εταιρίες media και ψυχαγωγίας σε πέντε χρόνια, από 11 δισ. δολ. το 2004 και μηδαμινό ποσό πριν από πέντε χρόνια, όπως εκτιμά νέα έκθεση της PwC.

Η ανάπτυξη της διανομής ψηφιακής μουσικής μέσω internet και ασύρματων συσκευών, σε συνδυασμό με τις στιβαρές οικονομικές συνθήκες και τις αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες θέτουν τον κλάδο media και ψυχαγωγίας στην καλύτερη θέση που έχει βρεθεί από το 2000, όταν η κατάρρευση της ”φούσκας” των μετοχών internet οδήγησε σε ισχυρή μείωση των διαφημιστικών δαπανών.

Ο Wayne Jackson, επικεφαλής του κλάδου media στην PwC, τόνισε: ”Ο κλάδος συνεχίζει να επιδεικνύει μια εντυπωσιακή ικανότητα ανανέωσης και δημιουργίας νέων ροών εσόδων”. Τα online παιχνίδια, οι κινηματογραφικές ταινίες και η ψηφιακή διανομή μουσικής, ringtones και μουσικών θεμάτων για κινητά αποτελούν ”τους πυλώνες της κερδοφορίας του κλάδου σε όλες τις περιφέρειες”.

Η έκθεση αναφέρει ότι η Ασία αναμένεται να παραμείνει η περιφέρεια με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη για τον κλάδο, κυρίως λόγω της εκτίναξης των διαφημιστικών δαπανών στην Κίνα. ”Η ανάπτυξη των δαπανών στην Κίνα θα τρέχει με μέσο ετήσιο ρυθμό 25,2%, τον ταχύτερο στον κόσμο”, τονίζει η έκθεση, προσθέτοντας πως η Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει την Ιαπωνία ως η μεγαλύτερη ασιατική αγορά το 2008.

Οι αναπτυξιακές προοπτικές των νέων αγορών και χωρών εκτός των ΗΠΑ έχουν οδηγήσει ήδη τις μεγάλες εταιρίες media όπως οι News Corp., Time Warner, NBC Universal και Walt Disney σε επίσπευση του σχεδιασμού διεθνούς επέκτασης.

© The Financial Times Limited 2005. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v