Μηχανή αναζήτησης Διαδικτύου από τη Microsoft

Η Microsoft αναμένεται να αποκαλύψει τη μηχανή αναζήτησης Διαδικτύου της την Πέμπτη, θέτοντας την έναρξη της πολυαναμενόμενης μάχης της με την Google και τη Yahoo! για την κυριαρχία στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο πεδίο της online δραστηριότητας. Η μάχη μεταξύ τους πλέον μεταφέρεται στα εργαλεία αναζήτησης στην επιφάνεια εργασίας.

του Richard Waters στο Σαν Φρανσίσκο

Η Microsoft αναμένεται να αποκαλύψει τη μηχανή αναζήτησης Διαδικτύου της την Πέμπτη, θέτοντας την έναρξη της πολυαναμενόμενης μάχης της με την Google και τη Yahoo! για την κυριαρχία στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο πεδίο της online δραστηριότητας.

Η εκκίνηση της μηχανής αναζήτησης της Microsoft αναμένεται να αποτελέσει την πρώτη μεγάλη πρόκληση στον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης της Google.

Επίσης, ενδέχεται να μετατρέψει την παγκόσμια δραστηριότητα των μηχανών αναζήτησης σε αμερικανική υπόθεση, θέτοντας τα θεμέλια κυριαρχίας στο πιο σημαντικό νέο πεδίο δραστηριότητας που έχει αναδυθεί μετά την ”έκρηξη” των dotcoms.

Σύμφωνα με πηγές των ”Financial Times” που γνωρίζουν το σχεδιασμό της Microsoft, η εταιρία δεν είναι ακόμη έτοιμη να δώσει στην αγορά το εργαλείο αναζήτησης επιφάνειας εργασίας που έχει υποσχεθεί, αν και παραμένει ένα δομικό κομμάτι του σχεδιασμού της.

Η Google ”χτύπησε” πρώτη με μια δοκιμαστική εκδοχή εργαλείου αναζήτησης στην επιφάνεια εργασίας, το οποίο μπορεί να βρει πληροφορίες που έχουν αποθηκευτεί σε διάφορες μορφές, όπως σε instant messages της AOL ή σε μορφή Word και Excel της Microsoft.

H μηχανή αναζήτησης της Microsoft αναμένεται να ξεκινήσει ως μέρος της υπηρεσίας MSN, γεγονός που εγγυάται σημαντική επισκεψιμότητα.

Ο κολοσσός υψηλής τεχνολογίας αρνήθηκε να αποκαλύψει αν θα δημιουργήσει και διαφημιστική υπηρεσία, μέσω της οποίας θα μπορούσε να πουλήσει διαφημίσεις, οι οποίες θα συνδέονται με τα αποτελέσματα αναζήτησης που θα παράγονται από τη νέα υπηρεσία.

Η δημιουργία της μηχανής αναζήτησης αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες της Microsoft καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Δεδομένων των εκτεταμένων επενδύσεων της Microsoft και των άλλων μεγάλων ανταγωνιστών της, οι αμερικανικές εταιρίες έχουν αποκτήσει τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων μηχανών αναζήτησης του κόσμου.

© The Financial Times Limited 2004. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v