Ενίσχυση κερδών κατά 42% για τη McDonald’s

Η McDonald’s επιδεικνύει τη συνεχιζόμενη ισχύ της ανάκαμψης των ΗΠΑ, ανακοινώνοντας πως τα κέρδη τριμήνου θα ξεπεράσουν τις προβλέψεις των αναλυτών και θα ενισχυθούν κατά 42%, βάσει αναπάντεχα ισχυρών πωλήσεων στις ΗΠΑ. Απογοητευτική η πορεία της εταιρίας στην Ευρώπη.

του Neil Buckley στη Νέα Υόρκη

Η McDonald’s επιδεικνύει τη συνεχιζόμενη ισχύ της ανάκαμψης των ΗΠΑ, ανακοινώνοντας πως τα κέρδη τριμήνου θα ξεπεράσουν τις προβλέψεις των αναλυτών και θα ενισχυθούν κατά 42%, βάσει αναπάντεχα ισχυρών πωλήσεων στις ΗΠΑ.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα έτοιμου φαγητού τόνισε πως εισπράττει τα οφέλη των νέων και πιο υγιεινών αντικειμένων στο μενού της, όπως οι σαλάτες και τα σάντουιτς ”ντελικατέσεν”, καθώς και από τις προσπάθειες βελτίωσης των υπηρεσιών και των προτύπων ποιότητας.

Ωστόσο, οι πωλήσεις στην Ευρώπη εμφανίζονται για ένα ακόμη τρίμηνο απογοητευτικές, εγείροντας ερωτήματα για το κατά πόσο η αναζωογόνηση στις ΗΠΑ μπορεί να επιτευχθεί και σε άλλες χώρες.

Η εταιρία ανακοίνωσε την Τετάρτη πως τα καθαρά κέρδη της θα ενισχυθούν κατά 42% στα 61 σεντς ανά μετοχή, στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Ακόμη και αν αφαιρεθεί μια φορολογική επιβάρυνση, ύψους 7 σεντς ανά μετοχή, τα κέρδη των 54 σεντς ανά μετοχή ξεπερνούν τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street κατά 5 σεντς.

Οι τριμηνιαίες πωλήσεις της εταιρίας ενισχύθηκαν κατά 8,5% στις ΗΠΑ, έναντι ενίσχυσης κατά 9,5% κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ ενισχύονται για 18 συνεχόμενους μήνες, σε ετήσια βάση. Οι αναλυτές ανέμεναν επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεων.

Η ανάκαμψη της εταιρίας συνεχίστηκε παρά τον αιφνίδιο θάνατο του Jim Cantalupo τον Απρίλιο, πρώην διευθύνοντος συμβούλου και αρχιτέκτονα της ”στροφής” της McDonald’s. O διάδοχός του, Charlie Bell, αντιμετωπίζει εδώ και μήνες σοβαρά προβλήματα υγείας.

Όπως τονίζει ο Mark Kalinowski, αναλυτής της Smith Barney, η ανάκαμψη της εταιρίας οφείλεται στην ποιοτική βελτίωση των προϊόντων της και στο δυναμικό marketing. Το μοναδικό αδύναμο σημείο, όπως αναφέρει ο αναλυτής, παραμένει η Ευρώπη.

Οι πωλήσεις της McDonald’s στην Ευρώπη ενισχύθηκαν κατά μόλις 0,3% στο τρίμηνο, έναντι μείωσης κατά 0,1% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η εταιρία απέδωσε την αποτυχία στα υψηλά επίπεδα ανεργίας και τη στάσιμη οικονομική ανάπτυξη σε διάφορες χώρες, όπως η Γερμανία.

© The Financial Times Limited 2004. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v