Lex: British Airways

Όταν καταπολεμάς τη φωτιά, είναι δύσκολο να διατηρείς την προσήλωσή σου στη γενικότερη εικόνα. Όταν σβηστούν οι ”φωτιές” των απειλών για απεργιακές κινητοποιήσεις και του χάους που έχει προκληθεί στις πτήσεις από την έλλειψη προσωπικού, η British Airways θα μπορέσει να επικεντρωθεί ξανά σε πιο διευρυμένα ζητήματα.

Όταν καταπολεμάς τη φωτιά, είναι δύσκολο να διατηρείς την προσήλωσή σου στη γενικότερη εικόνα. Όταν σβηστούν οι ”φωτιές” των απειλών για απεργιακές κινητοποιήσεις και του χάους που έχει προκληθεί στις πτήσεις από την έλλειψη προσωπικού, η British Airways θα μπορέσει να επικεντρωθεί ξανά σε πιο διευρυμένα ζητήματα. Η πρώτη προτεραιότητα όμως είναι να εξετάσει αν οι φλόγες προκάλεσαν δομικές καταστροφές, ή αν τα εγκαύματα είναι επιφανειακά.

Ευτυχώς για τις αερογραμμές, οι ακυρώσεις πτήσεων και οι ταραχές στα αεροδρόμια, σπάνια έχουν επιπτώσεις σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο. Στην πραγματικότητα, οι καθυστερήσεις πτήσεων είναι κομμάτι της καθημερινότητας. Στην περίπτωση της British Airways, τα πιο πρόσφατα στοιχεία καταδεικνύουν πως μόλις το 36% των πτήσεών της, έφυγε στην ώρα του. Το ποσοστό είναι πολύ χαμηλότερο από τον θεσπισμένο στόχο του 59%. Η ΒΑ θα χάσει κάποια χρήματα, κυρίως σε λογαριασμούς ξενοδοχείων για τους ”κρεμασμένους” επιβάτες και άλλα κόστη αποζημίωσης, αλλά λογικά, το ποσόν δεν θα είναι σημαντικό.

Η συμφωνία που πραγματοποίησε η BA με τα εργατικά συνδικάτα και η έλλειψη ελέγχου στο εργατικό της δυναμικό ενδέχεται να προκαλέσει άγχος στη διοίκηση της αεροπορικής εταιρίας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι θα είναι δύσκολο για την ΒΑ να ευθυγραμμιστεί με τον στόχο των περαιτέρω περικοπών κόστους ύψους 300 εκ. στερλινών, που κρίνονται απαραίτητες για την διατήρηση της κερδοφορίας.

Ο Rod Eddington, διευθύνων σύμβουλος της British Airways, είχε δηλώσει τον Ιανουάριο πως όλες οι απαραίτητες αλλαγές θα πραγματοποιηθούν ”σε συνεργασία με τους εργαζόμενους και τα συνδικάτα, χωρίς να επηρεαστούν οι υπηρεσίες που περιμένουν από εμάς οι πελάτες μας”. Με τα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα απουσιών των εργαζομένων από τις θέσεις τους και την διαφαινόμενη έλλειψη ενδιαφέροντος από το προσωπικό για τη δυσφορία των πελατών, είναι απορίας άξιον το πώς η ΒΑ θα κάνει παραγωγικότερους τους υπαλλήλους της.

© The Financial Times Limited 2004. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v