H Harley-Davidson δοκιμάζει το… λίφτινγκ

Τη δύσκολη ισορροπία μεταξύ της διατήρησης του στάτους της ιστορικής φίρμας και του ανοίγματος σε νέα νεανικά κοινά προσπαθεί να κρατήσει η Harley-Davidson.

Τη στροφή της ιστορικής αμερικανικής φίρμας σε μοτοσικλέτες μικρότερης ιπποδύναμης και τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση που μπορούν να προσελκύσουν ευρύτερα κοινά, συζητά ο συντάκτης των Financial Times Andy Sharman με τον Matthew Levatich, Chief Executive της Harley-Davidson.

Ο τελευταίος εξηγεί τις προσπάθειες της ιστορικής φίρμας να εισέλθει σε νέες αγορές, κερδίζοντας νεότερες ηλικίες, χωρίς όμως να θίξει την υφιστάμενη πελατειακή της βάση. Δίνει έμφαση στην ανάγκη να στηριχθεί η ιδέα που βρίσκεται πίσω από τις Harley-Davidson, αυτή της ελευθερίας πάνω σε μια μηχανή και της ισχυροποίησης της κοινότητας που την περιβάλλει.

Περιγράφει, τέλος, τις διαφορές μεταξύ της αμερικανικής αγοράς και της ευρωπαϊκής, όπου η προτίμηση εντοπίζεται σε διαφορετικού τύπου μοτοσικλέτες.

© The Financial Times Limited 2016. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v