Το Twitter θα δώσει στις εταιρείες την δυνατότητα να διαφημιστούν σε 500 εκατομμύρια άτομα που επισκέπτονται κάθε μήνα την ιστοσελίδα του κοινωνικού δικτύου για να διαβάσουν tweets αλλά δεν κάνουν ποτέ log in.
Την Πέμπτη, η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει έναν τρόπο για να δείχνει προωθούμενα tweets, που έχουν πληρώσει διαφημιστές, σε χρήστες που κάνουν κλικ σε συνδέσμους σε tweets στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google ή βλέπουν τις σελίδες προφίλ μελών του Twitter.
Η νέα πρωτοβουλία του Twitter γίνεται ενώ προσπαθεί να επεκτείνει την απήχηση των διαφημίσεων που προβάλει, εν μέσω ανησυχιών ότι επιβραδύνεται η ανάπτυξη των εγγεγραμμένων χρηστών και γίνεται πιο δύσκολος ο ανταγωνισμός με μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
O Deepak Rao, project manager για τα έσοδα, ανέφερε ότι οι διαφημιστές θα έχουν τώρα πρόσβαση «στο συνολικό κοινό του Twitter», που είναι μεγαλύτερο από τους 320 εκατομμύρια χρήστες στους οποίους είναι επικεντρωμένη η Wall Street.
To Τwitter θα αρχίσει να ελέγχει τα προωθούμενα tweets με επιλεγμένους διαφημιστές στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιαπωνία και στην Αυστραλία, πριν επεκταθεί και σε άλλες χώρες. Θα αρχίσει με το desktop site του Twitter και όχι με την ιστοσελίδα για κινητές συσκευές και θα εστιάσει σε διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσει τα κλικ, τις μετατροπές και τα video views.
H μετοχή του Twitter πραγματοποίησε άλμα 6,6% την Πέμπτη, στα 25,91 δολάρια, μετά την ανακοίνωση του νέου προϊόντος και των νέων ότι η εφαρμογή Periscope για video streaming, που αποκτήθηκε και ξεκίνησε νωρίτερα φέτος, ανακηρύχθηκε η εφαρμογή της Apple για το 2015.
Η προσπάθεια του Twitter να επεκτείνει το marketing πέρα από τον πυρήνα της βάσης των χρηστών του είναι μέρος ενός ευρύτερου μετασχηματισμού που προωθεί ο CEO Jack Dorsey, συνιδρυτής της εταιρείας που ανέλαβε την θέση στα μέσα του Οκτώβρη. Ο κ. Dorsey έχει διαμηνύσει ότι θα ανανεώσει το προϊόν για να το κάνει πιο προσβάσιμο σε νέους και έμπειρους χρήστες. Εχει ήδη λανσάρει το Moments, που δείχνει μικρές ιστορίες από tweets αντί για την χρονολογική σειρά με την οποία έχει γίνει γνωστό το Twitter.
Εδώ και αρκετό καιρό η ιστοσελίδα προσπαθεί να πείσει τους διαφημιστές ότι έχει απήχηση σε πολλούς περισσότερους χρήστες από ότι δείχνει η βάση των ενεργών χρηστών. Τον Αύγουστο λάνσαρε την πλατφόρμα Twitter audience, που φτάνει σε περισσότερους από 700 εκατ. ανθρώπους μέσα και έξω από το Twitter. Όταν οι διαφημιστές χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, τα προωθούμενα tweets τους στο Twitter μπορούν να γίνουν διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες και εφαρμογές, βιντεο-εφαρμογές και μπάνερ.
Επιπρόσθετα, το MoPub επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες, με βάση τα δεδομένα που έχει το Twitter για τους χρήστες του.
Μιλώντας νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο CFO του Twitter, Anthony Noto, δήλωσε ότι η εταιρεία διπλασίασε πέρυσι την βάση των διαφημιστών, καθώς περισσότεροι χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα εκτός ΗΠΑ και μίλησε για μια ευκαιρία «δεκαπλασιασμού» στις διαφημίσεις, που συνεισφέρουν τα περισσότερα έσοδα του Twitter.
© The Financial Times Limited 2015. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation