Τα σημερινά premium αυτοκίνητα έχουν πάνω από ένα μίλι καλώδια και την υπολογιστική δύναμη περισσότερων από είκοσι ισχυρών PCs.
Τα αυτοκίνητα δεν είναι ποια απλά μηχανές, αλλά ηλεκτρονικά συστήματα που συνδέονται μεταξύ τους. Σχεδόν το 1/4 του κόστους κατασκευής σχετίζεται πλέον με το λογισμικό.
Όταν η αυτόματη οδήγηση κάνει την εμφάνισή της τα δεδομένα θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο.
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα στηρίζονται για το κομμάτι της τεχνολογίας σε εξωτερικούς προμηθευτές. Η Google ήδη έχει αρχίσει αγώνα δρόμου για να δημιουργήσει τους αλγόριθμους που θα συνδέσουμε μεταξύ τους όλες αυτές τεχνολογίες.
Ποιο είναι το σενάριο καταστροφής για τις υφιστάμενες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford και η Volkswagen; Να δημιουργούν απλά τα αμαξώματα, να μετατραπούν δηλαδή σε βιομηχανικοί μεταπράτες για την τεχνολογία που θα έχουν σχεδιάσει άλλοι…
© The Financial Times Limited 2015. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation