Οι τακτικές άμυνας απέναντι στις κυβερνοεπιθέσεις

Ένα ξεκάθαρο σχέδιο αντίδρασης καλούνται να καταστρώσουν οι επιχειρήσεις σε περίπτωση που δεχτούν διαδικτυακή επίθεση. Η σημασία της προετοιμασίας αλλά και της σωστής αντίδρασης μετά το χτύπημα.

Τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να προστατευθούν από τις κυβερνοεπιθέσεις; Αυτή την απάντηση κλήθηκαν να δώσουν ειδικοί σε συνέδριο στο Λονδίνο. Η συντάκτρια των FT Hannah Kuchler μίλησε σε αρκετούς και καταγράφει τις βέλτιστες κινήσεις και την στρατηγική.

Ο καλύτερος τρόπος προστασίας είναι να έχεις ξεκάθαρη στρατηγική και σχέδιο για το πώς θα αντιδράσεις σε περίπτωση που δεχτείς επίθεση, λένε οι ειδικοί. Σημαντικό είναι να υπάρχει ετοιμότητα και σωστό μάνατζμεντ καθώς και τεχνολογική επάρκεια, σημειώνουν.

Εξίσου κρίσιμο, όμως, είναι να διαθέτει μια εταιρεία συγκεκριμένη στρατηγική για το πώς θα αντιδράσει σε περίπτωση επίθεσης. Η διαχείριση της κρίσης και το πώς θα επικοινωνήσεις τα γεγονότα στο κοινό έχει τεράστια σημασία για τη φήμη της εταιρείας.

© The Financial Times Limited 2015. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v