H Apple «ανοίγει» το θέμα του ad blocking

Μέχρι τώρα οι δυνατότητες για ad blocking στα λογισμικά κινητών συσκευών ήταν πολύ περιορισμένες, αν όχι ανύπαρκτες. Όμως η Apple δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης ad blocking για το πρόγραμμα περιήγησης Safari ακόμα και στο iPhone.

To λογισμικό τύπου ad-block, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για μπλοκάρισμα των διαφημίσεων στα προγράμματα διαδικτυακής περιήγησης, χρησιμοποιείται περίπου από το 5% των χρηστών σε υπολογιστές.

Παλαιότερα, ελάχιστοι ήταν οι χρήστες που χρησιμοποιούσαν τέτοιο λογισμικό, προερχόμενοι κυρίως από το γκρουπ του πιο εξειδικευμένου και μυημένου τεχνολογικά κοινού.

Η χρήση του στις κινητές συσκευές είναι ακόμα σχεδόν αδύνατη για τους κοινούς χρήστες. Ωστόσο, η Apple θα παράσχει πλέον τη δυνατότητα add-ons στο δημοφιλές της πρόγραμμα περιήγησης Safari, δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης του ακόμα και στα κινητά iPhone.

Σήμερα, η χρήση λογισμικού ad block αυξάνεται διαρκώς και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω, προβληματίζοντας τους εκδότες, των οποίων το μοναδικό κέρδος έρχεται από τις διαφημίσεις στο Internet. 

© The Financial Times Limited 2015. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v