Γιατί «βρήκαν τοίχο» τα αυτοκινούμενα οχήματα

Παρά τις επενδύσεις δισεκατομμυρίων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, παραμένουν οι ανησυχίες για την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα του project των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό.

Η ακύρωση του απόρρητου προγράμματος Titan της Apple καταδεικνύει ότι ακόμα και για μια εταιρεία με τόσο άφθονους πόρους η εξέλιξη ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος είναι εξαιρετικά ακριβή.

Η McKinsey έχει προβλέψει ότι εώς το 2035 μπορεί να έχει δημιουργηθεί μια αγορά για ιδιωτικά επιβατικά αυτοδηγούμενα οχήματα με τζίρο 400 δισ.

Η ασφάλεια αποτελεί ένα από τα κύρια προβλήματα που καθυστερούν την εξέλιξη των αυτοοδηγούμενων οχημάτων και αυξάνει το κόστος. Η Δημοτική Υπηρεσία Μεταφορών του Σαν Φρανσίσκο κατέγραψε πάνω από 600 περιστατικά με αυτοοδηγούμενα οχήματα από τον Ιούνιο του 2022 ώς τον Ιούνιο του 2023.

Έρευνα της McKinsey που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο, αποκαλύπτει ότι τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών προβλέπουν ότι τα πρώτα ρομποταξί θα λανσαριστούν το 2030, δύο χρόνια αργότερα από ό,τι προβλεπόταν προηγουμένως.

Ωστόσο, ο δρόμος αναμένεται να είναι μακρύς και δύσκολος.

© The Financial Times Limited 2024. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v