Το υδρογόνο καλείται να συμβάλει στην «πράσινη» βιομηχανία

Η βαριά βιομηχανία πρέπει να μειώσει δραματικά την εξάρτηση της από τα ορυκτά καύσιμα για να επιτύχει τους στόχους για τις εκπομπές ρύπων. Τα πρώτα βήματα στη χρήση υδρογόνου.

Η βαριά βιομηχανία βρίσκεται υπό πίεση να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και έχει αρχίσει να αξιοποιεί το υδρογόνο για να το επιτύχει.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος χαλυβουργικός όμιλος στον κόσμο, η ArcelorMittal, δοκίμασε πρόσφατα με επιτυχία τη χρήση πράσινου υδρογόνου στον Καναδά. Οι μηχανικοί αντικατέστησαν το 7% του φυσικού αερίου με υδρογόνο που παράγεται από ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια. Είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό ορόσημο για μια βιομηχανία που αντιπροσωπεύει μεταξύ 7% και 9% όλων των άμεσων εκπομπών από ορυκτά καύσιμα.

Τον Οκτώβριο, η Volvo παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό στον κόσμο κατασκευασμένο από πράσινο ατσάλι. Ζυγίζει οκτώ τόνους, έχει σχεδιαστεί για χρήση σε λατομεία και ορυχεία και κατασκευάστηκε με την αντικατάσταση του οπτάνθρακα με πράσινο υδρογόνο.

Οπως εξηγείται στο παραπάνω βίντεο, πρόκειται για μικρά βήματα, καθώς οι κατασκευαστές χάλυβα πρέπει να μειώσουν στο μισό τις εκπομπές τους μέχρι τα μέσα του αιώνα, προκειμένου να επιτευχθεί ο συνολικός στόχος για μηδενικές εκπομπές ρύπων. Και για να αξιοποιηθεί για το σκοπό αυτό το υδρογόνο θα χρειαστούν και κρατικές επενδύσεις σε έρευνα και υποδομές. 

© The Financial Times Limited 2022. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v