Η Tesla εμφανίστηκε και κυκλοφόρησε το Model S το 2012. Εδειξε έτσι στον κόσμο πώς θα μπορούσε να είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αν δεν θέλουν να έχουν την τύχη της Kodak η οποία συνέχισε να φτιάχνει φιλμ μέχρι που έβαλε «λουκέτο», οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μπουν στο παιχνίδι.
Δεν πρόκειται για μια κούρσα σχετικά με το ποιος θα κατασκευάσει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά για το αν κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και οι κυβερνήσεις που τις στηρίζουν, μπορούν να προσαρμοστούν σε μια νέα επιστημονική επανάσταση.
H μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αλλάξει τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες που θα ανταποκριθούν στην αλλαγή θα επιβιώσουν, οι υπόλοιπες όχι.
H General Motors και η Ford στις ΗΠΑ, η Volskwagen και η BMW στη Γερμανία, η Toyota στην Ιαπωνία και η NIO στην Κίνα επενδύουν πακτωλό χρημάτων στην ανάπτυξη τεχνολογίας και παραγωγικής ικανότητας.
Ποιος θα κερδίσει την κούρσα; Οι αμερικανικές, οι ιαπωνικές, οι ευρωπαϊκές ή οι κινεζικές εταιρείες;
Δείτε την απάντηση που δίνουν οι Financial Times στο παραπάνω βίντεο.
© The Financial Times Limited 2021. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation