Το Netflix ηγήθηκε της επανάστασης του streaming και άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση και ταινίες. Εμφανίστηκε στις ΗΠΑ το 2007 αλλά χρειάστηκαν έξι χρόνια για να κάνει το «μπαμ» λανσάροντας τις δικές του σειρές. Πλήρωσε 100 εκατομμύρια για δυο σεζόν του House of Cards, αλλά μπήκε στο χάρτη, τόσο του κοινού, όσο και του Χόλυγουντ.
Η εταιρεία προβλέπει ότι θα ξοδέψει 3,5 δισ. δολάρια περισσότερα απ’ όσα θα εισπράξει σε μετρητά το 2019. Εν τω μεταξύ ανταγωνιστές όπως οι Hulu, Amazon, και Apple έχουν γίνει πιο επιθετικοί σε ότι αφορά την απόκτηση περιεχομένου.
Το γεγονός δημιουργεί αμφιβολίες για το κατά πόσο το Netflix είναι τόσο ανίκητο, όσο πιστεύονταν προηγουμένως. Η εταιρεία προσέθεσε 6,8 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο, αριθμός μικρότερος από την εκτίμηση ότι θα είναι 7 εκατομμύρια. Παράλληλα, έχασε 126 χιλιάδες συνδρομητές στις ΗΠΑ, στην πρώτη πτώση στη βασική της αγορά από το 2011.
Το Netflix σήμερα αποτιμάται 120 δισ. δολάρια. Η Wall Street αναρωτιέται αν η αστοχία του τριμήνου είναι ένα διάλειμμα ή μόνιμη τάση…
© The Financial Times Limited 2019. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation