Τα μεγάλα ερωτήματα της βιομηχανίας πολυτελείας

Η στόχευση στην αειφορία και οι βασικές στρατηγικές των μεγάλων οίκων για να πετύχουν ανάπτυξη. Πόσο αποδίδει η στόχευση σε συγκεκριμένα κοινά και γιατί λέει «όχι» στο Brexit.

Τα μεγάλα ερωτήματα που απασχολούν τη βιομηχανία της πολυτέλειας θέτει το video των Financial Times με αφορμή το Luxury Summit 2018 που πραγματοποιήθηκε στη Βενετία.

Τα στελέχη απαντούν και στη συνέχεια θέτουν ένα ερώτημα στον επόμενο. Ένα από τα βασικά αφορά την αειφορία, που όπως εξηγούν δεν χρειάζεται να είναι «περιορισμός», αλλά και για τις επενδύσεις που θα πρέπει να γίνουν στην τεχνολογία.

Ένα ακόμα ζήτημα είναι οι «millennials». Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά είναι επικίνδυνο για ένα brand να στοχεύσει σε μια συγκεκριμένη δημογραφική ομάδα.

Η αγορά της μόδας είναι κορεσμένη και θα επιβιώσουν οι ισχυρότεροι. Οι στρατηγικές, όμως, διαφέρουν. Αλλοι εστιάζουν στη συνεχή κίνηση, άλλοι, περισσότερο καθιερωμένοιμ επιδιώκουν να εξελίξουν κώδικες που θεωρούν ότι έχουν και σήμερα μεγάλη αξία.

Αξιοσημείωτη τέλος η διαπίστωση ότι η βιομηχανία ένδυσης της Μεγάλης Βρετανίας τάσσεται κατά του Brexit και μάλιστα με το θηριώδες 91%!

© The Financial Times Limited 2018. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v