Κορυφώνεται ο πόλεμος κατά του… πλαστικού

Μεγάλοι όμιλοι αλλά και επιχειρήσεις ανακοινώνουν φιλόδοξους στόχους για τη μείωση της χρήσης πλαστικού. Η νέα στρατηγική μάρκετινγκ και τα πραγματικά προβλήματα της μόλυνσης του περιβάλλοντος.

Μεγάλοι όμιλοι παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων αντιδρούν στην αυξανόμενη ανησυχία για τη μόλυνση του περιβάλλοντος και ανακοινώνουν δεσμεύσεις για χρήση περισσότερων ανακυκλωμένων υλικών.

Στη σκιά του περιβαλλοντικού τέλους που επιβλήθηκε από την αρχή της χρονιάς και στην Ελλάδα, ο «πόλεμος κατά του πλαστικού» γίνεται τμήμα ενός σχεδίου μάρκετινγκ, λένε αναλυτές, αν και η τάση δεν περιορίζεται στο πλαστικό.

Διαπιστώνεται ότι επιχειρήσεις που βλέπουν τους εαυτούς τους ως «πράσινες» κερδίζουν μερίδια τα τελευταία χρόνια και έτσι όμιλοι όπως η Coca Cοla κινούνται ανάλογα. Η τελευταία στοχεύει να κατασκευάζει όλα τα μπουκάλια της χρησιμοποιώντας 50% ανακυκλώσιμο υλικό ως το 2030.

Στον ίδιο δρόμο, όμως, κινούνται και κυβερνήσεις. Η Μεγάλη Βρετανία έθεσε στόχο ως το 2042 να εξαλείψει όλη τη σπατάλη στα πλαστικά απόβλητα και η ΕΕ ότι ως το 2030 το σύνολο της πλαστικής συσκευασίας θα ανακυκλώνεται.

© The Financial Times Limited 2018. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v