«Αγριεύει» το YouΤube για να μην χάσει διαφημίσεις

Η εταιρία διευρύνει τις δικλείδες ασφαλείας: επεκτείνει τον ορισμό του «ακατάλληλου περιεχομένου» και ανεβάζει τον πήχη για τα βίντεο που φιλοξενούν διαφημίσεις. Ωστόσο υπάρχει ένα κενό στην προσπάθεια, από την πλευρά των πελατών...

«Αγριεύει» το YouΤube για να μην χάσει διαφημίσεις
  • της Madhumita Murgia

Η Google δημοσίευσε λεπτομερές σχέδιο δράσης, σε απάντηση στις αυξανόμενες αντιδράσεις από Βρετανούς πελάτες που διαφημίζονται σε αυτήν, για εξτρεμιστικό περιεχόμενο που φιλοξενείται από την πλατφόρμα βίντεο, YouTube.

Μια σειρά διαφημιστών -περιλαμβανομένων εκείνων της Volkswagen, της Tesco και της βρετανικής κυβέρνησης- έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις προς την ιστοσελίδα βίντεο την τελευταία εβδομάδα, λόγω ανησυχιών πως οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε εξτρεμιστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.

Τη Δευτέρα, ο Philipp Schindler, γενικός επικεφαλής επιχειρήσεων στην Google, προσέφερε λεπτομέρειες επάνω σε μια διεύρυνση στις δικλείδες ασφαλείας, την οποία θα εφαρμόσει η εταιρία τις ερχόμενες εβδομάδες για να αμβλύνει τις ανησυχίες.

Πρώτον, η εταιρία θα επεκτείνει τον ορισμό που έχει θεσπίσει για το ακατάλληλο περιεχόμενο -είτε επειδή θεωρείται προσβλητικό ή διότι φαίνεται να αντιγράφει αυθεντικό περιεχόμενο- και θα ανεβάσει τον πήχη για τα βίντεο δίπλα στα οποία θα επιτρέπει να εμφανίζονται διαφημίσεις.

Προηγούμενα, οι πολιτικές της Google επάνω στο περιεχόμενο από το οποίο μπορούσε κανείς να έχει κέρδος στο YouTube, εστίαζαν στον αποκλεισμό περιεχομένου που υποκινεί βία, αλλά τώρα θα επεκταθούν ώστε να εστιάσουν σε ευρύτερα ζητήματα, όπως η εμπρηστική και υποτιμητική γλώσσα που στοχοποιεί άτομα βάσει του φύλου ή του θρησκεύματός τους, για παράδειγμα.

Ο κ. Schiller υποσχέθηκε πως η Google θα «προσλάβει σημαντικό αριθμό ανθρώπων» για να εφαρμόσει τη διαδικασία κοινοποίησης και απόσυρσης, ενώ επιπλέον θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για να επιταχύνει την αξιολόγηση επίμαχου περιεχομένου. «Σύντομα θα μπορούμε να επιλύουμε αυτές τις περιπτώσεις σε λιγότερο από μερικές ώρες», τόνισε.

Η εταιρία έχει εισάγει επιπρόσθετους ελέγχους, ώστε οι διαφημιστές να διαχειρίζονται το πού ακριβώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους στο YouTube και σε όλο το εύρος των υπηρεσιών της Google. Αυτό σημαίνει ότι, αντί να αναγκάζονται να δηλώνουν τις προτιμήσεις τους για κάθε διαφημιστική καμπάνια που κάνουν μέσω του YouTube, οι μάρκες θα μπορούν να θεσπίζουν ελέγχους μόνο μία φορά, για όλες τις καμπάνιες τους.

Θα κάνει, επίσης, πιο «συντηρητικούς» τους προεπιλεγμένους ελέγχους επί του περιεχομένου που εμφανίζεται δίπλα σε διαφημίσεις και θα προμηθεύσει όλους τους διαφημιστές με μια λίστα των βίντεο μαζί με τα οποία φαίνονται οι διαφημίσεις τους.

Η γαλλική εταιρία media, Havas, της οποίας οι πελάτες περιλαμβάνουν τον όμιλο τηλεπικοινωνιών O2, το BBC και την Royal Mail, απέσυρε τις διαφημίσεις της από το YouTube επειδή το Google ήταν «ανίκανο να προσφέρει συγκεκριμένες διαβεβαιώσεις (…) ότι τα βίντεο ή γενικά το περιεχόμενο που παρουσιάζει θεωρείται αποδεκτό, είτε αρκετά γρήγορα ή με τα σωστά φίλτρα».

Η Havas βρίσκεται τώρα σε συζητήσεις με την Google, μετά τα νέα μέτρα, και μπορεί σύντομα να δώσει τέλος στο «πάγωμα» των διαφημίσεών της, σύμφωνα με πηγή από το περιβάλλον της εταιρίας.

Ειδικοί από τη βιομηχανία υπογράμμισαν ότι οι διαφημιστές θα πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή στο μάθημα που πήραν από την περίπτωση του YouTube και να κάνουν περισσότερα για να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα διαχείρισης του πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.

«Οτιδήποτε ενισχύει τη διαφάνεια και τον έλεγχο για λογαριασμό του διαφημιζόμενου είναι ευπρόσδεκτο, επομένως αυτό είναι προφανώς πολύ θετικό από την πλευρά της Google», ανέφερε ο Michael Karg, διευθύνων σύμβουλος της παρόχου analytics διαφήμισης, Ebiquity, η οποία συνεργάζεται με μάρκες μεταξύ των οποίων η Volkswagen και η L'Oréal.

«Ωστόσο, οι διαφημιστές χρειάζεται να βελτιώσουν και τις δικές τους δεξιότητες στα ψηφιακά συστήματα και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι έλεγχοι. Έχουμε δει ένα κενό από την πλευρά του πελάτη σε αυτό το σημείο».

© The Financial Times Limited 2017. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v