Άνευ ουσίας αποδεικνύονται οι ημερομηνίες που είχε στείλει η κυβέρνηση στην τρόικα για τους διαγωνισμούς ιδιωτικοποιήσεων, αφού οι πολιτικές εξελίξεις ανατρέπουν τα δεδομένα στα οποία είχε βασιστεί η διοίκηση του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ).
Από τη Δευτέρα υποτίθεται πως θα είχε ανέβει στο εικονικό data room του ΟΛΠ η σύμβαση παραχώρησης (master concession) μεταξύ του οργανισμού και του ελληνικού δημοσίου. Η τύχη της αγνοείται, ενώ και το χρονοδιάγραμμα πώλησης του 67% των ΟΛΠ και ΟΛΘ είναι αδύνατον να τηρηθεί.
Στο υπουργείο Οικονομικών υποστήριζαν, στην επιστολή προς την τρόικα, πως οι προσφορές θα υποβληθούν στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου.
Το ίδιο ισχύει και για το διαγωνισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον οποίο προγραμματιζόταν η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών (μολονότι ένας φαίνεται πως είναι ο υποψήφιος, οι Ρώσοι της RZD) στις 2 Φεβρουαρίου. Βέβαια, ποιος μιλάει για ιδιωτικοποιήσεις όταν ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης προαναγγέλλει κρατικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (προ ημερών ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός) και νέο κρατικό εθνικό αερομεταφορέα;
Το κλίμα δεν επηρεάζει μόνο τους διαγωνισμούς πώλησης κρατικών εταιρειών.
Τινάζει στον αέρα και τα σχέδια αξιοποίησης κρατικών ακινήτων, καθώς όλοι περιμένουν να ισορροπήσει το πολιτικό εκκρεμές ώστε να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.