Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δεύτερη σύμβαση «κυνηγά» η Ελλάκτωρ στη Ρουμανία

Γιατί δεν... διαφημίζει η Ελλάκτωρ τη συμμετοχή της σε σχήματα που κυνηγούν τις συμβάσεις παραχώρησης στη Ρουμανία.

Δεύτερη σύμβαση «κυνηγά» η Ελλάκτωρ στη Ρουμανία

Εκτός από τον αυτοκινητόδρομο Κορμάνικ - Μπρασόφ, προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ, στον οποίο μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ (μαζί με τη γαλλική Vinci και την αυστριακή Strabag) έχει οριστεί προσωρινός ανάδοχος, ο κατασκευαστικός όμιλος διεκδικεί και άλλο ένα οδικό έργο με σύμβαση παραχώρησης στη Ρουμανία.

Επειδή, όμως, η Ρουμανία δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να προχωρήσει κανένα οδικό έργο με σύμβαση παραχώρησης (από το 2000 σέρνεται η υπόθεση με τον αυτοκινητόδρομο Κορμάνικ - Μπρασόφ…) η διοίκηση της εισηγμένης δεν πολυδιαφημίζει τις συμβάσεις που διεκδικεί στη βαλκανική χώρα.

Η εξέλιξη του δεύτερου συγχρηματοδοτούμενου έργου, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, δικαιώνει την προσεκτική παρουσίασή του από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

Πρόκειται για τον διαγωνισμό μελέτης, κατασκευής χρηµατοδότησης, λειτουργίας και συντήρησης της Νότιας Περιφερειακής Λεωφόρου Βουκουρεστίου (μήκους 48 χιλιομέτρων), παράλληλα με τη λειτουργία και τη συντήρηση των τμημάτων Βουκουρέστι - Κονστάντζα και Κραϊόβα - Πιτέστι, που βρίσκεται εδώ και σχεδόν έναν χρόνο σε φάση ανταγωνιστικού διαλόγου με τους υποψηφίους, με άγνωστη ημερομηνία ολοκλήρωσης…

Το συγκεκριμένο έργο το διεκδικεί η ίδια κοινοπραξία που είναι προσωρινός μειοδότης στο τμήμα Κορμάνικ – Μπρασόφ. Αντίπαλοι είναι, μεταξύ άλλων, μια κοινοπραξία των ιταλικών Impregilo - Salini, η κοινοπραξία της επίσης ιταλικής Astaldi με τη ρουμανική Euro Construct Trading 98 και η κοινοπραξία των τοπικών Spedition UMB – Technostrade.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v