Κάποιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες μάλιστα έλαβαν γενναιόδωρη κρατική επιχορήγηση κατά την διάρκεια της πανδημίας, εμφανίζονται να καθυστερούν επί πολλές εβδομάδες τις επιστροφές χρημάτων στους πελάτες τους.
«Από 15 Δεκεμβρίου καθυστερεί η αεροπορική εταιρεία (αναφέρει το όνομα) το ποσό των 627 ευρώ που υποτίθεται θα επέστρεφε σε 3-4 εβδομάδες. Blame and shame ισχύει μόνο για τράπεζες;» ρωτά συνταξιούχος και υψηλόβαθμο στέλεχος στον τραπεζικό κλάδο πιο παλιά.
Η αλήθεια είναι πως είχε πάρει την ίδια εταιρεία κάπου 6 εβδομάδες το περασμένο Φθινόπωρο για να μας επιστρέψει ένα ποσό κοντά στα 350 ευρώ. Κατανοούμε λοιπόν την αγανάκτηση του πελάτη της.
Ο άνθρωπος έχει επικοινωνήσει επανειλημμένα με την εταιρεία γι’ αυτό το θέμα και πάντοτε λαμβάνει την ίδια απάντηση. «Το έχουν στείλει στο τμήμα λογαριασμών και περιμένουν».
«Στις τράπεζες, αν δεν πάρεις κατάθεση σε 3 ημέρες ενεργοποιείται ΤΕΚ…Εάν ήταν τράπεζα άμεσο name and shame, αλλά δεν ισχύει για καμία άλλη εταιρεία ούτε για φοροφυγάδες, ούτε για τα μαγαζιά που δεν τηρούν τα μέτρα,» πρόσθεσε ο ίδιος.
Ποιος μπορεί να τον κατηγορήσει;
Πάντως, κάτι πρέπει να γίνει. Το επιχείρημα του «υψηλού φόρτου εργασίας» δεν πείθει.