Πώς θα πάρετε έξτρα υπεραξία από την εξυπηρέτηση πελατών

Η κουλτούρα ανώτερης εξυπηρέτησης δεν προκύπτει τυχαία. Απαιτεί αφοσιωμένους διευθυντές και προσωπικό με κίνητρο. Ποια είναι η σωστή συνταγή. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Δημοσιεύθηκε: 23 Οκτωβρίου 2024 - 07:29

Load more

Η εποχή του ηγέτη «ξερόλα» με το βαρύ ύφος και τις ακλόνητες πεποιθήσεις ανήκει για καλά στο παρελθόν. Στην εποχή του Διαδικτύου και της απίθανης ψηφιακής ταχύτητας, οι γνώσεις που κυκλοφορούν τριπλασιάζονται κάθε έξι με οκτώ χρόνια. Και από μόνο του το γεγονός αυτό μεταμορφώνει το επιχειρηματικό περιβάλλον και βέβαια το νόημα του ευ επιχειρείν.

Από την άποψη αυτή, κατά γενική παραδοχή, ο Ron Kaufmann, είναι ένας από τους πιο περιζήτητους εκπαιδευτικούς, συμβούλους, ηγέτες σκέψης και ομιλητές εξυπηρέτησης πελατών στον κόσμο με θέμα την επίτευξη ανώτερης εξυπηρέτησης. Ψηφίστηκε δε ως πρώτος «Παγκόσμιος Γκουρού στην Εξυπηρέτηση Πελατών» τα τελευταία χρόνια και έγινε αυθεντία στον τομέα.

Ως αποτέλεσμα της δουλειάς του, ο Ron ανακάλυψε ότι για να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις, οι ηγέτες πρέπει να αναπτύξουν μια βιώσιμη κουλτούρα υψηλής απόδοσης και εξαιρετικής εξυπηρέτησης, λόγω των δύσκολων καιρών που πέρασαν πολλοί ως μεμονωμένοι εργαζόμενοι.

«Τώρα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα πλαίσιο όπου οι ηγέτες πρέπει να αναπτύξουν τη συμπαθητική πλευρά τους περισσότερο από ποτέ για να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στην εταιρική κουλτούρα. Με άλλα λόγια, πρέπει να νοιάζονται», τονίζει ο Ρόν Κάουφμαν.

Κατά τον διάσημο γκουρού, μια κουλτούρα ανώτερης εξυπηρέτησης δεν προκύπτει τυχαία, αλλά απαιτεί αφοσιωμένους διευθυντές, πρόθυμους να μιλήσουν - και προσωπικό με κίνητρο, εμπνευσμένο να παρέχει καθημερινά επιτόπου υπηρεσίες. Αλλά πέρα από αυτό, η κινητήρια δύναμη μιας κουλτούρας που εστιάζει στις υπηρεσίες, είναι μια ομάδα εμπνευσμένων ηγετών που είναι πεπεισμένοι και δεσμευμένοι για τη μακροπρόθεσμη αξία τής υπό συνεχή άνοδο όλο και πιο ψηλά εξυπηρέτησης, διευκολύνει την ανώτερη ηγετική ομάδα  στην οικοδόμηση της ευθυγράμμισης που απαιτείται για να αγκαλιάσει ένα κοινό όραμα υπηρεσίας – και στη συνέχεια να λάβει τις απαιτούμενες ενέργειες για να γίνει αυτό το όραμα πραγματικότητα.

Έτσι, ο Κάουφμαν, προτείνει στα διάφορα βιβλία του, τα εξής μαθησιακά σημεία:

Τι είναι το Uplifting Service;

Στον πυρήνα μιας εταιρείας που εστιάζει στις υπηρεσίες βρίσκονται ισχυρές εσωτερικές και εξωτερικές συνεργασίες. Ακολουθήστε πρακτικά βήματα και εύκολες στην εκμάθηση τεχνικές, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ομάδες, ομάδες πολλαπλών λειτουργιών, τμήματα εσωτερικών υπηρεσιών και άλλοι για να αποκτήσουν αμέσως περισσότερη συνεργασία - και ευθυγράμμιση - με τις επιχειρηματικές σχέσεις που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.

Στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, οι προσδοκίες των πελατών σχεδόν σε κάθε κλάδο αυξάνονται. Αυτό που κάποτε το θεωρούσαν προνόμιο, μπόνους ή πλεονέκτημα είναι τώρα μια υπόσχεση που οι πελάτες περιμένουν -και μάλιστα το ζητούν- ξανά και ξανά. Και ενώ όλοι μπορεί να συμφωνούν ότι η παροχή ανώτερης υπηρεσίας είναι απαραίτητη για τη συνεχή επιτυχία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο, πάρα πολλά στελέχη εξακολουθούν να θεωρούν την εξυπηρέτηση ως «ασαφή πράγματα», δεν ξέρουν πώς να μετρήσουν, να διαχειριστούν ή να πραγματοποιήσουν σε ολόκληρη την εταιρική κλίμακα.

Το Uplifting Service είναι μια διασκεδαστική και διαδραστική παρουσίαση που δείχνει σε όλους, από το C-suite μέχρι την πρώτη γραμμή, συγκεκριμένες ενέργειες και συγκεκριμένα βήματα για να ξεπεράσουν τις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών και να βελτιώσουν άμεσα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας.

Το service είναι έτσι υψηλή προστιθέμενη αξία, ο άυλος χαρακτήρας της οποίας θα αποκτά όλο και μεγαλύτερο βάρος στις εταιρικές λειτουργίες και εξελίξεις.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων