Όλο και περισσότερες εταιρείες εισάγουν εργαλεία Κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν την επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων τους. Ωστόσο, αυτά δε θα πρέπει να θεωρούνται «εργασιακές εκδοχές» του Facebook ή του Twitter.
Οι συγκεκριμένες πλατφόρμες σκοπό έχουν να υποστηρίξουν την εργασία σου, όχι να σου προσφέρουν ένα μέρος για να αναρτάς φωτογραφίες του σκύλου σου. Ακολούθησε τους εξής τρεις τρόπους για να αξιοποιήσεις τα συγκεκριμένα εργαλεία και να εξελίξεις την εργασία σου:
- Αφηγήσου την εργασία σου. Μίλα για τα τρέχοντα πρότζεκτ σου: πού βρίσκεσαι, με τι παλεύεις και τι παράγεις. Αυτό θα βοηθήσει όσους εκτελούν συναφείς εργασίες να έρθουν σε επαφή μαζί σου.
- Κάνε ερωτήσεις. Πολλές φορές, η συλλογική σοφία βρίσκεται κάπου εκεί έξω. Εάν κολλήσεις, ζήτα από το πλήθος να σε βοηθήσει.
- Μίλα για κοινωνικές δραστηριότητες. Εάν η ομάδα της εταιρείας σου κέρδισε το χθεσινό παιχνίδι, ανάρτησε την είδηση. Η κοινωνικοποίηση αποτελεί σημαντικό μέρος της εργασίας, και αυτά τα εργαλεία είναι ιδανικά για να την υποστηρίξεις. Ωστόσο, ίσως να θέλεις να αφιερώσεις ένα μόνο συγκεκριμένο τμήμα της πλατφόρμας στην κοινωνικοποίηση, έτσι ώστε κάποιοι να το αποφεύγουν, εάν επιθυμούν.
Εδραίωσε τη σημασία σου
Η είσοδος πολλών εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επιφέρει τίποτε παραπάνω από πεταμένο χρόνο και κόπο. Πριν ανοίξεις έναν λογαριασμό της εταιρείας στο Twitter ή στο Facebook, κάνε ένα βήμα πίσω και σκέψου καλά ποια μηνύματα θα έχουν σημασία για τους πελάτες ή τους επίδοξους πελάτες σου.
Εάν αυτό που προσφέρεις ή κοινοποιείς δεν τους είναι χρήσιμο ή ενδιαφέρον, θα είναι σαν να μιλάς στον τοίχο. Κατανόησε αρχικά τις συνομιλίες για τη μάρκα σου που διεξάγονται ήδη. Έπειτα δημιούργησε τα κατάλληλα μηνύματα.
Πριν αναρτήσεις το οτιδήποτε, διερωτήσου: Τι αξία έχει τούτο το μήνυμα για τους πελάτες μας; Ποια δράση ελπίζουμε να εμπνεύσουμε; Εάν δεν έχεις μια έξυπνη απάντηση γι' αυτά τα ερωτήματα, είναι καιρός να καταπιαστείς πάλι με τη στρατηγική σου.