Euro2Day

Πώς θα κάνετε «έξυπνες» περικοπές στην εταιρεία σας

Σε περιόδους κρίσης όπως η σημερινή, η μείωση του κόστους αναδεικνύεται σε κρίσιμο παράγοντα επιβίωσης για τις επιχειρήσεις. Τρεις απλές συμβουλές, για να μην επηρεάζεται υπέρμετρα η επόμενη μέρα. Ο ρόλος του μάρκετινγκ.
Πώς θα κάνετε «έξυπνες» περικοπές στην εταιρεία σας

Δημοσιεύθηκε: 13 Οκτωβρίου 2020 - 08:02

Load more

Στους δύσκολους καιρούς, οι εύκολες λύσεις δεν είναι πάντα οι καλύτερες αλλά ούτε και οι πιο αποτελεσματικές. Στη σημερινή αβέβαιη συγκυρία, σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν κάνει ή θα χρειαστεί να κάνουν περικοπές για να επιβιώσουν στο σημερινό περιβάλλον. Δυστυχώς, δεν περικόπτουν όλοι με έξυπνο τρόπο.

Σκέψου αυτές τις τρεις συμβουλές, πριν αρχίσεις τις περικοπές:

Επίσης, αξιοποίησε αποτελεσματικότερα τα χρήματα που δαπανάς στο μάρκετινγκ. Όταν οι εταιρείες περικόπτουν προϋπολογισμούς, πρέπει να επιδείξουν δημιουργικότητα και εφευρετικότητα για να αξιοποιήσουν καλύτερα τα διαθέσιμα χρήματα. Ευτυχώς, το να κάνεις περισσότερα με λιγότερα δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα φτάσεις σε λιγότερους πελάτες. Αντί να μειώσεις τη συχνότητα του μηνύματος, εξέτασε τη μετάβαση από την τηλεόραση στη λιγότερο δαπανηρή ραδιοφωνική διαφήμιση.

Δημιούργησε διαφορετικές εκδοχές μιας διαφήμισης, οι οποίες θα προορίζονται για διαφορετικές αγορές ή τομείς, αντί να έχεις διαφορετικό διαφημιστικό για κάθε αγορά. Σκέψου τη διαδικτυακή διαφήμιση, εάν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more