Εργάζεστε συγχρόνως σε πολλά και διάφορα εγχειρήματα; Τότε ανήκετε στους slashers (από το αγγλικό slash). Αυτός ο όρος δημιουργήθηκε από τη Νεοϋορκέζα συγγραφέα Μάρσι Άλμποχερ και περιγράφει τους ανθρώπους που αδυνατούν να απαντήσουν μονολεκτικά στην ερώτηση «Τι δουλειά κάνετε;».
Ας υποθέσουμε ότι είστε δάσκαλος/μουσικός/σχεδιαστής ιστοσελίδων. Η ποικιλία ακούγεται γοητευτική, αλλά πώς θα τα βγάλετε πέρα με όλα αυτά; Και πώς θα διασφαλίσετε ένα τακτικό εισόδημα;
Για να μη χάσετε την εποπτεία, θα πρέπει να ταξινομήσετε τα πρότζεκτ με τα οποία ασχολείστε με τη βοήθεια του διαγράμματος. Κατατάξτε τα «έργα εν προόδω» με βάση τους παράγοντες «κόστος» και «χρόνος».
Προσοχή: Όταν λέμε «κόστος» δεν εννοούμε μόνο τα χρήματα, αλλά και άλλου είδους πόρους, όπως βοήθεια από φίλους, ενέργεια, ψυχική επιβάρυνση κ.λπ.
Το κόστος και ο χρόνος είναι μονάχα δύο παραδείγματα. Μπορείτε να θέσετε και άλλες παραμέτρους στους άξονες. Για παράδειγμα, ο άξονας Χ θα μπορούσε να ονομαστεί «Πόσο με βοηθάει το εγχείρημα να πετύχω έναν σημαντικό στόχο», και ο άξονας Υ «Πόσα μαθαίνω από το συγκεκριμένο εγχείρημα». Πλέον, μπορείτε να κατανείμετε τις ασχολίες σας στο διάγραμμα λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους «επίτευξη στόχων» και «διδακτικότητα».
Πώς να ερμηνεύσετε τα αποτελέσματα:
- Απορρίψτε τις ασχολίες που δεν είναι διδακτικές, ούτε υπηρετούν το όραμά σας.
- Τα εγχειρήματα που μπορούν να σας προσφέρουν πολλές γνώσεις αλλά δεν σχετίζονται με το συνολικό όραμά σας είναι μεν ενδιαφέροντα, αλλά δεν θα σας βοηθήσουν να φτάσετε στον στόχο σας. Προσπαθήστε να τροποποιήσετε το εγχείρημα έτσι ώστε να προάγει την επίτευξη του στόχου
- Το εγχείρημα υπηρετεί το όραμά σας, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα διδακτικό. Προσπαθήστε να το αναθέσετε σε κάποιον άλλον.
- Είναι διδακτικό και συγχρόνως υπηρετεί και τους στόχους σας; Συγχαρητήρια!
Να ολοκληρώνετε κανονικά τα εγχειρήματα σας. Ακόμη και τα μη επιτυχή.