Πώς οι εργαζόμενοι θα νιώσουν «δική τους» την επιχείρηση

Γιατί μια εταιρεία πρέπει να δώσει στους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες, μια αίσθηση... ιδιοκτησίας της επιχείρησης.

Δημοσιεύθηκε: 28 Αυγούστου 2020 - 08:04

Load more

Στους δύσκολους καιρούς όπως οι σημερινοί, η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία αλλά στα λόγια. Άλλες κάνουν σοβαρές προσπάθειες για να τη βελτιώσουν αληθινά. Πολύ λίγες είναι όμως εκείνες που κάνουν τα αδύνατα δυνατά για, να μπορέσουν να προσφέρουν εξυπηρέτηση που οι πελάτες τους θα θυμούνται για πολύ καιρό- και θα διαφημίζουν και σε άλλους. Είναι κυρίως οι μικρές εταιρίες, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει άμεσο και ενεργό ρόλο στην εξυπηρέτηση του πελάτη!

Το κύριο θέμα λοιπόν είναι πώς μια εταιρία μπορεί να δώσει στους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες μια αίσθηση ιδιοκτησίας:

Σε κάθε περίπτωση δώστε στον εργαζόμενο την αίσθηση ότι η επιχείρηση είναι δίπλα του και δεν τον θεωρεί προϊόν εκμετάλλευσης.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων