Κάθε νέο εγχείρημα είναι εύθραυστο. Ακόμη και αν τα έσοδα αυξάνονται (και θα πρέπει να αυξάνονται), το πιθανότερο είναι ότι η εταιρεία σου δε θα έχει ακόμη ισοσκελίσει την απόδοσή της. Για να τα καταφέρεις σε αυτή την ασταθή περίοδο, βεβαιώσου ότι γνωρίζεις καλά αυτά τα τρία πράγματα:
- Πόσο χρονικά περιθώριο έχεις για τo εγχείρημά σου;
Οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν γιατί ξεμένουν από ρευστά. Αν γνωρίζεις επακριβώς πόσους μήνες ή μέρες έχεις για το εγχείρημα, θα διαχειριστείς καλύτερα τα κόστη και τη χρηματοδοτεί στρατηγική.
- Γιατί το κάνεις;
Η επιτυχία απαιτεί σκληρή δουλειά και διαρκή επαγρύπνηση. Εάν εσύ δε γνωρίζεις ακριβώς γιατί αξίζει αυτή η προσπάθεια, το ίδιο θα συμβεί και με τους χρηματοδότες σου.
- Ποια είναι τα δύο πιο κρίσιμα θέματα;
Προσδιόρισε με ακρίβεια ποια είναι τα δύο θέματα στα οποία πρέπει να δώσεις βαρύτητα. Μπορεί να μην είναι τα πιο επείγοντα, αλλά είναι εκείνα από τα οποία θα εξαρτηθεί η επιτυχία του εγχειρήματός σου.