Πώς θα αξιολογήσετε την κρίση των εργαζομένων σας

Γιατί ο μάνατζερ απαιτείται να έχει ένα καθιερωμένο διαγνωστικό όργανο ως εργαλείο αξιολόγησης. Πώς πρέπει να αντιμετωπιστούν οι εργαζόμενοι προκειμένου να εντοπιστούν ισχυρά και αδύνατα σημεία. Η σημασία της αυτογνωσίας.

Δημοσιεύθηκε: 14 Φεβρουαρίου 2020 - 08:04

Load more

Η καλύτερη μέθοδος για να αξιολογήσει ένας μάνατζερ το στιλ σκέψης των εργαζομένων για τους οποίους είναι υπεύθυνος, είναι να χρησιμοποιήσει ένα καθιερωμένο διαγνωστικό όργανο ως εργαλείο αξιολόγησης.Ένα καλό δοκιμασμένο εργαλείο είναι όχι μόνο αντικειμενικό, αλλά και πιο πλήρες από τις εντυπώσεις, ακόμα και των πιο ευαίσθητων και παρατηρητικών μάνατζερ.

Δεκάδες διαγνωστικά εργαλεία και περιγραφικές αναλύσεις της ανθρώπινης προσωπικότητας έχουν αναπτυχθεί για να εντοπίζουν κατηγορίες γνωστικών μεθόδων προσέγγισης της επίλυσης προβλημάτων και της επικοινωνίας. Όλα τα όργανα συμφωνούν στα εξής βασικά στοιχεία:

Οι προτιμήσεις δεν είναι από τη φύση τους ούτε καλές, ούτε κακές. Αυτές ωφελούν ή βλάπτουν ανάλογα με την περίπτωση. Για παράδειγμα, οι πολιτικοί και οι γενικοί διευθυντές που προτιμούν να σκέφτονται φωναχτά μπροστά σε κόσμο, δημιουργούν προσδοκίες που, μερικές φορές δεν μπορούν να κάνουν πράξη. Αλλά το πρόσωπο που χρειάζεται να σκεφθεί σιωπηρά πριν ενεργήσει, μπορεί να αποτελεί πρόβλημα σε περίπτωση μιας κρίσης.

• Οι προτιμήσεις που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, εμφανίζονται νωρίς, στα πρώτα στάδια της ζωής μας, και εκείνες που είναι πιο ισχυρές τείνουν να παραμένουν σχετικά σταθερές στην πάροδο του χρόνου. Έτσι, για παράδειγμα, όσοι λαχταράνε τη βεβαιότητα, είναι απίθανο να νιώθουν την ίδια επιθυμία για. την ασάφεια και το παράδοξο.

• Μπορούμε να μάθουμε να επεκτείνουμε το ρεπερτόριο των συμπεριφορών μας, να ενεργούμε έξω από το στιλ που προτιμάμε. Αυτό όμως είναι δύσκολο - όπως το να γράφουμε με το άλλο χέρι.

• Η κατανόηση των προτιμήσεων των άλλων βοηθάει τους ανθρώπους να επικοινωνούν και να συνεργάζονται.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η όλη προσπάθεια προϋποθέτει το να καταλάβει κανείς τον εαυτό του. Συνεπώς, ξεκινήστε με το εαυτό σας. Όταν προσδιορίσετε το δικό σας στιλ, θα αποκτήσετε γνώση για τον τρόπο με τον οποίο οι προτιμήσεις σας διαμορφώνουν υποσυνείδητα το στυλ ηγεσίας σας και τον τρόπο επικοινωνίας.

Με έκπληξη θα διαπιστώσετε ότι το στιλ σας μπορεί να στραγγαλίζει τη δημιουργικότητα που ζητάτε από τους υφισταμένους σας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων