Κ. Σεπετάς: Οι επενδύσεις είναι η απάντηση στις προκλήσεις

Ο αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων μιλά στο Euro2day.gr για την εντυπωσιακή πορεία της επιχείρησης που ξεκίνησε από τα Ιωάννινα. Οι επενδυτικές κινήσεις και η αναζήτηση της καινοτομίας.

Δημοσιεύθηκε: 15 Ιανουαρίου 2025 - 14:30

Load more

Αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει πολυεθνικούς κολοσσούς, αλλά χρειάστηκαν μόλις 7 χρόνια από τότε που έκανε δυναμικό άνοιγμα στην αγορά, λανσάροντας τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος, για να ανέβει γρήγορα πολλά σκαλοπάτια και να καταλάβει υψηλή θέση στη συνείδηση και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Και το 2021 και το 2022, με τη Βίκος Cola Zero Sugar και το Βίκος Pink Grapefruit η εταιρεία έκανε ακόμη ένα μεγάλο άλμα.

Για τα «μυστικά» αυτής της επιτυχημένης και γρήγορης ανέλιξης της επιχείρησης που ξεκίνησε στην Ήπειρο εμφιαλώνοντας νερό με το εμπορικό σήμα Βίκος και από την τοπική αγορά κατέλαβε κορυφαία θέση πανελλαδικά, όχι μόνο στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και σε κάθε σημείο πώλησης αναψυκτικών, μιλάει στο Euro2day.gr ο αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Κωνσταντίνος Σεπετάς.

Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που παρατηρείτε στην αγορά εμφιαλωμένων νερών και αναψυκτικών και πώς ανταποκρίνεται η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών;

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε τους καταναλωτές να δίνουν ολοένα και περισσότερη έμφαση στην ποιότητα και παράλληλα να αναζητούν προϊόντα που να διατίθενται σε προσιτή τιμή. Στην Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε αυτά τα δύο με μια συμφέρουσα, 'value for money' εμπορική πολιτική, που φέρνει τα προϊόντα μας στην πρώτη θέση προτίμησης τόσο των τελικών σημείων όσο και των καταναλωτών. Επενδύουμε τόσο στη διασφάλιση της ποιότητας όσο και στην επικοινωνία με το κοινό μας, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης. Παράλληλα, έχουμε αναπτύξει ένα ισχυρό δίκτυο διανομής που μας επιτρέπει να φτάνουμε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και να καλύπτουμε τις ανάγκες ακόμη και σε περιόδους αυξημένης ζήτησης, όπως το καλοκαίρι.

Υπάρχουν νέες κατηγορίες προϊόντων που σκοπεύετε να εισάγετε στην αγορά;

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων προχωράει παράλληλα με τις καταναλωτικές ανάγκες, καλύπτοντας τις απαιτήσεις του κοινού για υγιεινές, γευστικές επιλογές, ανώτερης ποιότητας. Στόχος μας είναι η προσθήκη νέων προϊόντων που θα ανταποκρίνονται πάντα στις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών, κάτι που απαιτεί αρκετή μελέτη. Τα προϊόντα μας είναι αποτέλεσμα έρευνας και ανάλυσης της αγοράς, προκύπτουν από μεθοδικές κινήσεις και έχουν ως στόχο να μην γίνεται κανένας συμβιβασμός στη γεύση και στην ποιότητα. Μερικά χρόνια πριν, το 2017 λανσάραμε στην αγορά τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος με στέβια και το 2021 τη Βίκος Cola Zero Sugar, κατανοώντας την ανάγκη του κοινού για αναψυκτικά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Ποιες στρατηγικές έχετε ακολουθήσει για να ενισχύσετε την παρουσία της εταιρείας σας στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα λιανικής;

Για εμάς, είναι σημαντικό να είμαστε διαθέσιμοι σε κάθε σημείο, από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ μέχρι τα πιο μικρά καταστήματα σε απομακρυσμένες περιοχές, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Επενδύσαμε σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και logistics, ώστε να μπορούμε να καλύπτουμε άμεσα την αυξημένη ζήτηση, διατηρώντας χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η στρατηγική μας στην επικοινωνία υποστηρίζει επίσης την ενίσχυση της παρουσίας μας, καθώς μέσα από αυτή προσπαθούμε να είμαστε πάντα στο μυαλό των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα δουλεύουμε στενά με τους συνεργάτες μας για να διασφαλίσουμε την καλύτερη παρουσία των προϊόντων μας στα σημεία πώλησης. Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι λαμβάνουμε υπόψιν τις ανάγκες των συνεργατών και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε σημείου.

Ποιες είναι οι στρατηγικές σας για τη διαφοροποίηση των προϊόντων σας και πώς το marketing επηρεάζει την αντίληψη των καταναλωτών;

Η διαφοροποίηση για εμάς δεν είναι απλώς μια λέξη, αλλά μια καθημερινή δέσμευση. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος, που ξεχωρίζουν στην αγορά για τη μοναδικότητά τους. Το marketing παίζει σημαντικό ρόλο, γιατί μας επιτρέπει να επικοινωνούμε την ποιότητα και τη μοναδικότητα των προϊόντων μας, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να νιώθουν όλοι οι καταναλωτές ότι κάνουν μια συνειδητή και αξιόπιστη επιλογή κάθε φορά που παίρνουν το προϊόν μας από το ράφι. Έτσι, θα λέγαμε ότι έχουμε χτίσει ένα σπουδαίο loyalty, που στηρίζει κάθε μας κίνηση και επιβραβεύει έτσι τα ποιοτικά, ελληνικά προϊόντα.

Πώς βλέπετε την εξέλιξη της ζήτησης για φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και ποια είναι τα κύρια σημεία που σας έχουν κάνει να ξεχωρίσετε σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον;

Η ζήτηση για το φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα παραμένει υψηλή και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Οι καταναλωτές αναζητούν καθαρότητα και αξιοπιστία, και αυτά είναι στοιχεία που προσφέρουμε σε κάθε μας προϊόν. Η τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιούμε και η αγνότητα των πηγών μας είναι βασικοί λόγοι που ξεχωρίζουμε. Επιπλέον, η προσήλωσή μας στη συνεχή βελτίωση, τόσο στην ποιότητα όσο και στη διανομή, μας δίνει τη δυνατότητα να είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και πάντα κοντά στον καταναλωτή. Κάτι τέτοιο δεν αφορά μόνο στην τοπική κοινωνία των Ιωαννίνων, που είναι κοντά μας εδώ και πάνω από 30 χρόνια, αλλά αφορά στη χώρα στο σύνολό της. Το καταναλωτικό κοινό εκτιμά την προσπάθεια που ξεκίνησε από μια οικογένεια στην Ήπειρο και στάθηκε δίπλα σε μεγάλους πολυεθνικούς παίκτες, βάζοντας την προσωπική φροντίδα και το μεράκι, διασφαλίζοντας ότι κάθε προϊόν ανταποκρίνεται στις υψηλότερες προδιαγραφές.

Η εταιρεία σας έχει εστιάσει σε βιώσιμες πρακτικές παραγωγής και συσκευασίας. Ποιες καινοτομίες έχετε ενσωματώσει για να ενισχύσετε την περιβαλλοντική σας συνείδηση;

Η βιωσιμότητα είναι μια από τις κύριες προτεραιότητές μας, καθώς αυτό επιβάλλει η συνείδησή μας, σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. Έχουμε επενδύσει σε τεχνολογίες, όπως η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και η αντικατάσταση συμβατικών λαμπτήρων με LED, για εξοικονόμηση ενέργειας. Χρησιμοποιούμε επίσης συστήματα IoT για καλύτερη διαχείριση ενέργειας και logistics, ενώ κάθε μας απόφαση στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Για εμάς, η φροντίδα του περιβάλλοντος είναι κάτι που κάνουμε πράξη σε κάθε στάδιο της παραγωγής.

Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εμφιάλωσης, και πώς η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ανταποκρίνεται σε αυτές;

Η ελληνική αγορά εμφιάλωσης έχει να διαχειριστεί σημαντικές προκλήσεις, όπως το αυξημένο κόστος παραγωγής, οι πιέσεις για βιωσιμότητα και ο έντονος ανταγωνισμός. Η απάντησή μας σε αυτές τις προκλήσεις είναι οι επενδύσεις. Επενδύουμε σε τεχνολογίες αιχμής, βιώσιμες πρακτικές, βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και εκπαίδευση του προσωπικού μας. Αυτή η προσέγγιση μας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες και να συνεχίζουμε να ξεχωρίζουμε ως ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων