Ταχεία ανάπτυξη γνωρίζει κατά τα τελευταία χρόνια η αγορά του digital marketing στην Ελλάδα, με εντεινόμενο ενδιαφέρον τόσο από τις μεγάλες, όσο και από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για εκείνες τις εταιρείες που θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Αυτό υποστηρίζουν οι συνιδρυτές της εταιρείας VALUE Κων/νος Κωτσιγιάννης και Ιωάννα Αναστασάκη που δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο χώρο, συμπληρώνοντας πως στην ανοδική πορεία της αγοράς έχουν συντελέσει και τα περισσότερα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα, έτσι ώστε για κάθε κόστος και για κάθε στόχο να χτίζονται στρατηγικές και να επιτυγχάνονται τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Οι προοπτικές της αγοράς, όπως προκύπτει και από την πορεία της σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι εκθετικά ανοδικές, με καταλύτες τόσο τις νέες τεχνολογίες (βλέπε για παράδειγμα την τεχνητή νοημοσύνη), όσο και τα περισσότερα κανάλια, με ενδεικτικό παράδειγμα το tik-tok.
Στους στόχους της VALUE -η οποία μεταξύ άλλων δημιούργησε και το νέο λογότυπο του Συνδέσμου Επενδυτών και Διαδικτύου- συγκαταλέγονται η μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά, η επέκταση στο εξωτερικό, η όσο το δυνατόν ταχύτερη προσαρμογή στις νέες τεχνολογίες, καθώς και συνέχιση της ανάπτυξης της κουλτούρας του εξουσιοδοτικού μοντέλου ηγεσίας στους εργαζόμενους της εταιρείας.