Η Netflix έκλεισε το 2024 με τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση συνδρομητών στην ιστορία της, με ώθηση από τις ζωντανές μεταδόσεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων και την επιστροφή της σειράς «Squid Game».
Η εταιρεία πρόσθεσε 18,9 εκατομμύρια πελάτες το τέταρτο τρίμηνο, μέγεθος υπερδιπλάσιο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της Wall Street, ανεβάζοντας τους παγκόσμιους συνδρομητές της σε πάνω από 300 εκατομμύρια. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 15 εκατομμύρια νέοι συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2020 -απόρροια και των λοκντάουν κατά την πανδημία.
Οι μετοχές της ηγέτιδας πλατφόρμας streaming σημείωσαν άνοδο 15% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, στη μεγαλύτερη άνοδο από τον Οκτώβριο του 2023, πιάνοντας ιστορικό υψηλό εφόσον η τάση συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
Η μετοχή της εταιρείας ανεβοκατεβαίνει ιστορικά σε συνάρτηση με τις προσθήκες πελατών, ωστόσο η διοίκηση προσπαθεί να κάνει τους επενδυτές να δώσουν προτεραιότητα σε χρηματοοικονομικές μετρήσεις, όπως οι πωλήσεις και το κέρδος, γι' αυτό και δεν θα ανακοινώσει ξανά τριμηνιαίες διακυμάνσεις συνδρομητών, γράφει το Bloomberg. Τα έσοδα της Netflix αυξήθηκαν κατά 16% στα 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, στη μεγαλύτερη άνοδο από τα τέλη του 2021, ενώ η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις το 2025 θα αυξηθούν ταχύτερα από ό,τι είχε προβλεφθεί.
Αυτό θα συμβεί και μέσω αύξησης τιμών σε ΗΠΑ, Καναδά, Πορτογαλία και Αργεντινή. Το πιο δημοφιλές πακέτο στις ΗΠΑ θα φτάσει τα 17,99 δολ., αύξηση 2,50 δολ.
Για το έτος, η εταιρεία προβλέπει έσοδα έως και 44,5 δισ. δολάρια, αύξηση 14% σε σχέση με το 2024, με λειτουργικό περιθώριο 29%.
Η αύξηση των νέων πελατών αποδίδεται και στην καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης. Το Netflix είχε την καλύτερη χρονιά του όσον αφορά την προσθήκη συνδρομητών, με 41 εκατομμύρια νέους πελάτες.