Mastercard: Τι αγοράζουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές στις γιορτές

Σε είδη μόδας, τεχνολογίας και ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιάζουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές. Οι τάσεις για το 2024 και πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις τη Black Friday.

Δημοσιεύθηκε: 11 Δεκεμβρίου 2024 - 15:12

Load more

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Mastercard Economics Institute, οι εορταστικές δαπάνες στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν κατά 2,9% σε ετήσια βάση για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, χωρίς να περιλαμβάνονται οι πωλήσεις αυτοκινήτων σε αυτό το ποσοστό. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η αύξηση αυτή αποτυπώνει την αντίσταση των καταναλωτών, οι οποίοι καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στις επιθυμίες και στις συνετές οικονομικές επιλογές, σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.

Η Natalia Lechmanova, Chief Economist Europe του Mastercard Economics Institute, δήλωσε σχετικά:

«Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μπαίνουν στην εορταστική περίοδο του 2024 με περισσότερη αυτοπεποίθηση σε σχέση με πέρυσι, αλλά εξακολουθούν να προσεγγίζουν τις δαπάνες τους με σύνεση. Οι αγορές τους εστιάζονται σε βασικές κατηγορίες δώρων, όπως η μόδα, η ομορφιά και τα ηλεκτρονικά είδη, ενώ δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις προσφορές της Black Friday για να μεγιστοποιήσουν την αξία των χρημάτων τους».

Οι βασικές τάσεις για την εορταστική περίοδο 2024

1. Αύξηση εορταστικών δαπανών

Οι καταναλωτικές δαπάνες για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο προβλέπεται να αυξηθούν κατά 2,9% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με το Mastercard SpendingPulse, το οποίο περιλαμβάνει πωλήσεις σε φυσικά και online καταστήματα, ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής.

2. Έμφαση στις προσφορές της Black Friday

Η Black Friday (29 Νοεμβρίου) παραμένει σημαντική για τους καταναλωτές, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις δαπάνες να καταγράφονται σε:

3. Δημοφιλείς κατηγορίες δώρων

Η μόδα, η ομορφιά και τα ηλεκτρονικά είδη είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές. Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου αναμένεται να σημειώσουν άνοδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα:

4. Ενίσχυση καταναλωτικής εμπιστοσύνης

Η οικονομική ανάκαμψη και η καλύτερη διαχείριση των προσωπικών οικονομικών ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των καταναλωτών, ιδιαίτερα στη Νότια, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

5. Ταξιδιωτικές προτιμήσεις

Οι δημοφιλείς προορισμοί περιλαμβάνουν:

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων