Publicis: Με τον Snoop Dogg, στην κορυφή της παγκόσμιας διαφήμισης

Μετά από δεκαετίες, συντελείται αλλαγή σκυτάλης στην παγκόσμια αγορά διαφήμισης. Ο Αμερικανός ράπερ αναδείχθηκε σε κεντρικό πρόσωπο στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Παρίσι.

Δημοσιεύθηκε: 4 Δεκεμβρίου 2024 - 17:07

Load more

Η γαλλική Publicis συνεργάζεται με τον Snoop Dogg (φωτό), τον Αμερικανό ράπερ που έλαμψε στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, προκειμένου να γιορτάσει την κατάκτηση της πρώτης θέσης ως ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο για το 2024.

Όπως αναφέρει το Reuters, ο Snoop Dogg ήταν σχεδόν παντού στους Ολυμπιακούς Αγώνες, από το να μεταφέρει τη φλόγα και να ντυθεί με εξοπλισμό ιππασίας στα σχετικά αγωνίσματα, μέχρι να επευφημεί τους αθλητές, ως ειδικός ανταποκριτής του αμερικανικού δικτύου NBC.

Εμφανιζόμενος μαζί με τον Αμερικανό ράπερ στο ετήσιο βιντεοσκοπημένο μήνυμα του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αρτούρ Σαντούν δήλωσε ότι ο «Mister Snoop» κατέκτησε το Παρίσι το καλοκαίρι και τώρα βοηθά «τη μικρή μας γαλλική εταιρεία συμμετοχών, την Publicis, να ετοιμαστεί για το 2025».

«Σωστά τι είναι η Publicis Holding; Δεν ξέρω - αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι Αμερικανοί, Βρετανοί και Γάλλοι ανταγωνίζονται για να δουν ποια εταιρεία χαρτοφυλακίου είναι το κορυφαίο σκυλί», είπε ο Snoop Dogg στο βίντεο. «Και φέτος, η Publicis τους ξεπέρασε όλους. Les Numeros One».

Η Publicis έχει αυξήσει το μερίδιο της στη διαφημιστική αγορά φέτος σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της που καταγράφουν υποτονική ανάπτυξη. Η μητρική εταιρεία των διαφημιστικών εταιρειών Leo Burnett και Saatchi & Saatchi αναπτύσσεται ταχύτερα από τους άλλους τρεις μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους συμμετοχών, τους WPP, Interpublic και Omnicom, βοηθούμενη από τη στοχευμένη διαφήμιση της θυγατρικής Epsilon, η οποία τροφοδοτείται με έναν τεράστιο όγκο δεδομένων αναφορικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Στο εννεάμηνο του 2024, η Publicis ανακοίνωσε καθαρά έσοδα ύψους 10,11 δισ. ευρώ. Η WPP, επί δεκαετίες η νούμερο ένα διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, ανέφερε ισοδύναμα έσοδα -μείον τα μεταφερόμενα έξοδα- οριακά χαμηλότερα στα 10,08 δισ. ευρώ.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα έσοδα της Publicis για το σύνολο του έτους που τελειώνει θα διαμορφωθούν στα 13,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη Visible Alpha Consensus.

Η WPP αναμένεται να παρουσιάσει έσοδα μείον το κόστος μετακύλισης στα 13,7 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη συναίνεση που καταρτίζει η εταιρεία.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων