Αντιμέτωπη με την απειλή εκτεταμένων απεργιακών κινητοποιήσεων είναι η Volkswagen, καθώς τα στελέχη και οι συνδικαλιστές ασχολούνται με τον τρόπο αναδιάρθρωσης της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εργαζομένων προτείνουν 1,5 δισ. ευρώ σε πρόσθετες περικοπές κόστους - συμπεριλαμβανομένης της παραίτησης από ορισμένα μπόνους - για να κρατήσουν τα εργοστάσια ανοιχτά, αφού η διοίκηση έριξε την ιδέα του κλεισίματος.
Ωστόσο, οι δύο πλευρές παραμένουν μακριά, με τη VW να επιδιώκει πολύ μεγαλύτερες μειώσεις, για τις οποίες επιμένει ότι απαιτούνται για να μειωθεί η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα.
Οι συνομιλίες θα συνεχιστούν και σήμερα Πέμπτη, ενώ οι προειδοποιητικές απεργίες αναμένεται να ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο, καθώς μια συμφωνία παραμένει ανέφικτη.
Η Volkswagen πιέζει για βαθιά εξοικονόμηση πόρων στην ομώνυμη μάρκα της, η οποία παλεύει με τις χαμηλές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και τη φθίνουσα απήχηση στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume προσπαθεί να μειώσει τα έξοδα στη Γερμανία, όπου το εργατικό και το ενεργειακό κόστος είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη.