Βρετανία: Καμπάνα £27 εκατ. στη VW γιατί δεν προστάτευσε ευάλωτους πελάτες

Ο κλάδος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας καλείται από τις ρυθμιστικές αρχές να αποζημιώσει πελάτες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες ή προβλήματα υγείας, τους οποίους δεν σεβάστηκε.

Δημοσιεύθηκε: 21 Οκτωβρίου 2024 - 16:57

Load more

Η βρετανική χρηματοοικονομική ρυθμιστική αρχή FCA επέβαλε πρόστιμο 5.397.600 λίρες στη Volkswagen UK επειδή δεν συμπεριφέρθηκε δίκαια σε χιλιάδες πελάτες της που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.

Η VW Financial Services της Βρετανίας αποδέχτηκε, επίσης, να πληρώσει πάνω από 21,5 εκατομμύρια λίρες ως αποζημίωση σε περίπου 110.000 πελάτες που μπορεί να έχουν υποστεί βλάβη λόγω των ενεργειών της, μεταδίδει ο Guardian.

Η VW FS είναι από τους μεγαλύτερους παρόχους χρηματοδότησης στον κλάδο, προσφέροντας σειρά προϊόντων σε πελάτες που επιθυμούν να αγοράσουν αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων Volkswagen, Skoda και Porsche.

Η ρυθμιστική αρχή διαπίστωσε όμως ότι δεν αντιμετωπίζει ορθά και δίκαια όσους έχουν οικονομικές δυσκολίες, ιδίως εάν αυτοί καθυστερούν την αποπληρωμή.

Σύμφωνα με τη FCA, σε ορισμένες περιπτώσεις επιδεινώθηκε το στρες και η αναστάτωση σε οικονομικά ή ψυχολογικά ευάλωτους πελάτες και δεν κατανοήθηκαν ειδικές περιστάσεις, με αποτέλεσμα ορισμένοι να χάσουν το αυτοκίνητό τους που το χρησιμοποιούσαν για την εργασία τους.

Η αρχή αναφέρει περίπτωση πελάτη που καθυστέρησε την αποπληρωμή επικαλούμενος επιδεινούμενα προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας, τα οποία δεν έτυχαν ενσυναίσθησης. Αντιθέτως, η VW FS του κοινοποίησε «σαρκαστικά» ένα ανελαστικό περιθώριο λίγων ημερών για την πληρωμή, σημειώνει η FCS.

Η Therese Chambers, διευθύντρια εποπτείας της αγοράς στην FCA, σημείωσε: «Για πολλούς, ένα αυτοκίνητο δεν είναι αξεσουάρ, αλλά αναγκαίο μέσο για τη δουλειά ή τις οικογενειακές υποχρεώσεις. Η Volkswagen Finance επιδείνωσε δύσκολες προσωπικές καταστάσεις, μην καταφέρνοντας να εξετάσει τι μπορεί να χρειάζονται όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Είναι σωστό να αποζημιώσει όσους δυσκολεύτηκαν. Το πρόστιμο και η επανόρθωση θα πρέπει να στείλουν σαφές μήνυμα στους δανειστές ώστε να υποστηρίζουν κατάλληλα όσους αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων