Κατά... 73% πέτυχε το πείραμα της τετραήμερης εργασίας στη Γερμανία

Τι έδειξε η εξάμηνη εφαρμογή σε 45 εταιρείες: Βελτίωση στην ψυχική και σωματική υγεία των εργαζομένων, θετικοί ρυθμοί προσλήψεων και παραμονής στην εργασία, σταθερά έσοδα και κέρδη, ενισχυμένη παραγωγικότητα.

Δημοσιεύθηκε: 18 Οκτωβρίου 2024 - 15:59

Load more

Πιλοτική εφαρμογή προγράμματος τετραήμερης εργασίας εβδομαδιαίως στη Γερμανία έδειξε ότι περίπου τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων δεν επιστρέφουν στο πενθήμερο μοντέλο.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, το 73% των 45 εταιρειών που συμμετείχαν στο πείραμα διάρκειας έξι μηνών είτε θα εφαρμόσουν πλήρως το τετραήμερο μοντέλο είτε θα παρατείνουν τη δοκιμή, σύμφωνα με έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα. Δύο μεγάλες εταιρείες αποσύρθηκαν νωρίς, λόγω «οικονομικών δυσκολιών ή έλλειψης εσωτερικής υποστήριξης».

Όπως και άλλες δυτικές οικονομίες, η Γερμανία αντιμετωπίζει δημογραφική πρόκληση. Πάνω από 7 εκατ. άνθρωποι αναμένεται να εγκαταλείψουν το εργατικό δυναμικό έως το 2035, ενώ τα ποσοστά γεννήσεων και η μετανάστευση υπολείπονται πολύ απ' ό,τι θα απαιτούνταν για την υποκατάσταση του γηράσκοντος πληθυσμού.

Τα αποτελέσματα του πειράματος στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης υποστηρίζουν όσα έδειξαν προηγούμενα πιλοτικά προγράμματα σε Βρετανία, Πορτογαλία και Νότια Αφρική. Το προσωπικό στη Γερμανία ανέφερε σημαντική βελτίωση στην ψυχική και σωματική υγεία, ενώ οι εργοδότες είδαν θετικά αποτελέσματα στα ποσοστά προσλήψεων και παραμονής στην εργασία. Οι χρηματοοικονομικές αποδόσεις, όπως τα έσοδα και τα κέρδη, παρέμειναν συνολικά σταθερές, παρότι οι ώρες εργασίας μειώθηκαν, υποδεικνύοντας αυξημένη παραγωγικότητα.

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους συμμετείχαν στο πρόγραμμα οι οργανισμοί ήταν η βελτίωση της φήμης των εργοδοτών, η υγεία των εργαζομένων και η αύξηση της παραγωγικότητας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων