Η OpenAI και η αμερικανική Hearst Communications συνήψαν συμφωνία για να εισαγάγουν περιεχόμενο από τη σουίτα περιοδικών και εφημερίδων του εκδότη στο chatbot ChatGPT, σηματοδοτώντας ακόμη μια προσθήκη στον μακρύ κατάλογο συνεργασιών της startup τεχνητής νοημοσύνης με εταιρείες πολυμέσων.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, μεταδίδει το Bloomberg, η Hearst θα δώσει άδεια στην OpenAI να μπορεί να χρησιμοποιήσει περιεχόμενο από το Esquire, το Cosmopolitan, το Elle και περισσότερες από 40 εφημερίδες.
«Καθώς ωριμάζει η γενετική τεχνητή νοημοσύνη, αποκτά ζωτική σημασία να βρίσκεται στην καρδιά όλων των προϊόντων της η δημοσιογραφία των επαγγελματιών», δήλωσε ο πρόεδρος του τμήματος εφημερίδων της Hearst Τζεφ Τζόνσον. «Η συμφωνία επιτρέπει στο αξιόπιστο και επιμελημένο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους βραβευμένους δημοσιογράφους της Hearst Newspapers να αποτελεί μέρος των προϊόντων της OpenAI, όπως το ChatGPT».
Η OpenAI έχει συνάψει αντίστοιχες συμφωνίες με εκδότες όπως η Condé Nast, η News Corp. και το περιοδικό Time, προκειμένου να εκπαιδεύσει τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της και να ενσωματώσει πιο έγκυρες και ενημερωμένες πληροφορίες στα προϊόντα της. Στο πλαίσιο τέτοιων συμφωνιών, όπως και με τη Hearst, η OpenAI συμφώνησε επίσης να παρέχει στους χρήστες περιλήψεις ειδήσεων με ειδική αναφορά.
Ωστόσο, υπάρχουν και διαφορετικές τοποθετήσεις στον χώρο της ενημέρωσης. Τον Δεκέμβριο οι New York Times μήνυσαν την εταιρεία startup επειδή φέρεται πως χρησιμοποίησε άρθρα της, που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, χωρίς να λάβει άδεια. Η OpenAI το αρνείται.