H μητρική εταιρεία του Facebook έχει διερευνήσει επένδυση δισεκατομμυρίων στην εταιρεία οπτικών ειδών ΕssilorLuxottica, καθώς επιθυμεί να διευρύνει την παρουσία της στην αγορά των «έξυπνων γυαλιών».
Ο τεχνολογικός κολοσσός έχει εξετάσει την απόκτηση μικρού μεριδίου στον γαλλο-ιταλικό όμιλο με την κεφαλαιοποίηση των 87 δισ. ευρώ, ανέφεραν καλά πληροφορημένες πηγές στους Financial Times.
H κίνηση έρχεται καθώς η Meta βρίσκεται σε συνομιλίες με την EssilorLuxottica για εμβάθυνση της συνεργασίας τους μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας γενιάς των έξυπνων γυαλιών Ray-Ban Meta την περασμένη χρονιά, σημείωσαν οι πηγές.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια για να εισέλθει στην αγορά φορητής τεχνολογίας.
Η μετοχή της ΕssilorLuxottica σημείωσε άλμα 5% μετά το δημοσίευμα των Financial Times.
Τα πρώτα γυαλιά Ray-Ban Meta βγήκαν στην αγορά το 2021, αλλά η τελευταία γενιά που κυκλοφόρησαν τον Οκτώβριο πούλησαν περισσότερα κομμάτια μέσα σε λίγους μήνες από ότι η προηγούμενη σε δύο χρόνια.