Την υπηρεσία streaming με διαφημίσεις, ονόματι Tubi, λάνσαρε στη Βρετανία η Fox Corporation του Ρούπερτ Μέρντοχ.
Η πλατφόρμα θα ανταγωνιστεί το Netflix, το Disney+ και το ITVX, καθώς και τις αντίστοιχες υπηρεσίες ροής του Channel 4 και το iPlayer του BBC.
Το Fox λέει ότι η υπηρεσία θα ξεκινήσει με περισσότερες από 20.000 ταινίες και τηλεοπτικά επεισόδια, με περιεχόμενο από τις Disney, Lionsgate, NBC Universal και Sony Pictures Entertainment, εκτός από τις δικές του παραγωγές.
Στις ΗΠΑ, το Tubi έχει 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, ισοδυναμώντας με το Disney+ σε συνολικό χρόνο προβολής, όπως υποστηρίζει.
Παραμένει έντονος ο ανταγωνισμός μεταξύ των υπηρεσιών ροής, οι οποίες μάχονται για το μερίδιο αγοράς, παρόλο που αντιμετωπίζουν μεγάλες απώλειες και παράλληλα οι καταναλωτές παλεύουν με την κρίση κόστους ζωής, γράφει ο Guardian.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid οι υπηρεσίες ροής σημείωσαν άνθηση και εταιρείες όπως το Netflix, η Disney και η Apple έδωσαν δισεκατομμύρια δολάρια για να κάνουν ακριβές εκπομπές και να προσελκύσουν συνδρομητές. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη έχει επιβραδυνθεί, οι εταιρείες επικεντρώθηκαν στη μείωση του κόστους και στην προσπάθεια επίτευξης κερδοφορίας.
Η Tubi λέει ότι έχει δεσμευτεί σε «100% δωρεάν μοντέλο που υποστηρίζεται από χαμηλό διαφημιστικό φορτίο». Άλλες υπηρεσίες ροής έχουν κυκλοφορήσει υπηρεσίες χαμηλού κόστους που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.
Πρόσφατα το δεξιό ειδησεογραφικό κανάλι Talk TV του Μέρντοχ στη Βρετανία σταμάτησε να εκπέμπει στην τηλεόραση μετά από δύο χρόνια, μεταβαίνοντας σε διαδικτυακή μορφή.