Η ανοιξιάτικη κολεξιόν ανέβασε τα κέρδη των H&M

Αλμα 14% για τη μετοχή, είχε σημειώσει πτώση περίπου 13% σε ετήσια βάση πριν από την ενημέρωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου. Πιο ελκυστικά στους καταναλωτές τα ρούχα που προτείνει η σουηδική εταιρεία για την άνοιξη.

Δημοσιεύθηκε: 27 Μαρτίου 2024 - 10:45

Load more

Κέρδη καλύτερα από τα αναμενόμενα είχε η Hennes & Mauritz το πρώτο τρίμηνο, καθώς μείωσε το κόστος και παρουσίασε νέες ανοιξιάτικες εμφανίσεις που αποδείχθηκαν πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές μετά από μια αδύναμη περίοδο διακοπών.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους 2,08 δισεκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (196 εκατ. δολάρια), με το λειτουργικό περιθώριο κέρδους να υπερδιπλασιάζεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι μετοχές της H&M κάνουν άλμα σχεδόν 14% στις πρωινές συναλλαγές. Η μετοχή είχε σημειώσει πτώση περίπου 13% σε ετήσια βάση πριν από την ενημέρωση της Τετάρτης.

Η ενημέρωση των αποτελεσμάτων είναι η πρώτη για τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Daniel Erver, ο οποίος ανέλαβε μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση της Helena Helmersson τον Ιανουάριο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων