Νέα σνακ αναζητούν ενεργά έξι στους 10 καταναλωτές

Σταθερές οι δαπάνες για τα σνακ παρά την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα. Πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών συμφωνούν ότι συχνά επιλέγουν μάρκες που ταυτίζονται με τις δικές τους αξίες. Έρευνα Mondelēz.

Δημοσιεύθηκε: 15 Μαρτίου 2024 - 14:36

Load more

Η Mondelēz International, ανακοίνωσε την έναρξη της 5ης ετήσιας έκθεσης State of Snacking™, μιας παγκόσμιας μελέτης για τις τάσεις των καταναλωτών που εξετάζει τις ετήσιες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις για το σνακ. Η φετινή έκθεση αποκαλύπτει ότι εν μέσω συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν, προτιμούν και να δίνουν προτεραιότητα στο σνακ.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, στην έκθεση αυτή, η οποία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία The Harris Poll, ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια για να υποστηρίξει την αποστολή της Mondelēz International να ηγηθεί του μέλλοντος του σνακ. Η παρακολούθηση τάσεων και συμπεριφορών χιλιάδων καταναλωτών σε 12 χώρες τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει δείξει μια σταθερή καταναλωτική προσέγγιση, η οποία επιδεικνύει προτίμηση στην κατανάλωση σνακ έναντι γευμάτων.

Φέτος, η Mondelēz προχώρησε επίσης σε μια αυτόνομη, συμπληρωματική έκθεση με τίτλο State of Snacking: Future Trends, η οποία παρουσιάζει μακροπρόθεσμες μακροοικονομικές τάσεις καταναλωτών που διαμορφώνουν το μέλλον του σνακ. Αυτές οι μακροοικονομικές τάσεις περιλαμβάνουν: μεταβαλλόμενο δημογραφικό τοπίο, ολοένα και πιο ρευστό τρόπο ζωής, επιτακτική ανάγκη αντιμετώπισης επιπτώσεων στους ανθρώπους και τον πλανήτη, ανάγκη για καλύτερη υγεία και ευεξία και αναζωπύρωση της οικονομίας της εμπειρίας. Αυτές οι μακροοικονομικές τάσεις παρέχουν το πλαίσιο αναφορικά με την αλλαγή συμπεριφορών από μια οπτική μεγάλης εικόνας, διερευνώντας περαιτέρω πώς μπορεί να εξελιχθεί ο κόσμος του σνακ στο μέλλον.

Τα ευρήματα της φετινής έκθεσης State of Snacking αποκαλύπτουν ότι οι συμπεριφορές που έχουν εντοπιστεί στο παρελθόν και αφορούν στο σνακ συνεχίζουν να αυξάνονται, συμπεριλαμβανομένης της αξιοσημείωτης αύξησης στην ενσυνείδητη κατανάλωση σνακ, με την κατηγορία της σοκολάτας να είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένη με το συναίσθημα της χαράς.

Οι καταναλωτές καταναλώνουν σνακ με:

«Οι τάσεις των τελευταίων πέντε ετών, όπως αποτυπώνονται στην έκθεση State of Snacking, ενισχύουν το γεγονός ότι παρά το συνεχές δυναμικό περιβάλλον και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις, το snacking παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Καθώς ο καταναλωτής εξελίσσεται και υιοθετεί την ενσυνείδητη κατανάλωση σνακ, συνεχίζουμε να παρέχουμε επιλογές από όλο το χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας, καθώς στόχος μας είναι να ηγηθούμε του μέλλοντος του σνακ».

Η έρευνα καταδεικνύει την αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για σνακ που προσφέρουν τόσο ικανοποίηση, όσο και ταύτιση με τις προσωπικές και περιβαλλοντικές τους αξίες. Οι καταναλωτές βασίζονται στο σνακ για οφέλη όπως, ενίσχυση της ενέργειάς τους (75%), βελτίωση της διάθεσής τους (74%) και συμβατότητα με τους στόχους που σχετίζονται με την φυσική τους κατάσταση (70%). Επιπλέον, το 63% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν αναζητούν σνακ που εργάζονται στην κατεύθυνση να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.

Η Mondelēz International συνεχίζει να ηγείται της βιομηχανίας σνακ προσαρμοζόμενη σε αυτές τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και να εργάζεται για να διασφαλίσει ότι κάθε σνακ παρέχει ευκαιρία για σύνδεση και ενσυνείδητη κατανάλωση, ενώ δίνει προτεραιότητα στις επιθυμίες των καταναλωτών.

Επιπρόσθετα ευρήματα από τις εκθέσεις State of Snacking 2023 και State of Snacking: Future Trends, τα οποία είναι διαθέσιμα στη διεύθυνση https://www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/, περιλαμβάνουν:

Η Εξελισσόμενη νοοτροπία για το σνακ

Ενσυνείδητη Κατανάλωση

Επιλογή Σνακ

Σνακ με Σκοπό

«Έχουμε δει ότι το σνακ ως διατροφική επιλογή έχει βοηθήσει τους καταναλωτές τα τελευταία πέντε χρόνια», είπε ο Martin Renaud, Chief Marketing & Sales Officer Mondelēz International. «Στη Mondelēz International, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για πιο βιώσιμες επιλογές σνακ και ενσυνείδητο σνακ, καθώς η κατηγορία παραμένει μια σταθερή καθημερινή ιεροτελεστία».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων