Οι πωλήσεις της Adidas στην Κίνα θα αυξηθούν με διψήφιο ρυθμό φέτος μετά την εκτίναξη κατά 37% το τέταρτο τρίμηνο του 2023, δήλωσε η δεύτερη μεγαλύτερη αθλητική μάρκα στον κόσμο, καθώς ανακάμπτει από τις επιπτώσεις της πανδημίας και του αντιδυτικού κλίματος που συγκράτησε τις πωλήσεις τα προηγούμενα χρόνια.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, για το σύνολο του έτους, οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 8%, προσαρμοσμένες για τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις. Μέχρι το 2019, η Κίνα ήταν ο σημαντικότερος μοχλός ανάπτυξης και κερδών της Adidas, αλλά στη συνέχεια οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν στο μισό.
Οι πωλήσεις παγκοσμίως το 2024 αναμένεται να αυξηθούν με μεσαίο μονοψήφιο ρυθμό μετά από στασιμότητα πέρυσι, ενώ τα λειτουργικά κέρδη θα είναι περίπου 500 εκατ. ευρώ, από 268 εκατ. ευρώ το 2023, δήλωσε η Adidas, επιβεβαιώνοντας τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν τον Ιανουάριο.