Η Puma βλέπει τη ζήτηση για αθλητικά παπούτσια και αθλητικό εξοπλισμό να αυξάνεται κατά το δεύτερο εξάμηνο, βασιζόμενη σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι.
Η γερμανική εταιρεία αναμένει να αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική, καθώς εισάγει νέα προϊόντα και εφαρμόζει ένα σχέδιο τόνωσης, ακόμη και αν επανέλαβε τις πιο συγκρατημένες προοπτικές για το 2024 που παρουσίασε τον περασμένο μήνα.
Οι μετοχές της Puma ενισχύονται έως και 3,9% στις πρώτες συναλλαγές πριν περιορίσουν τα κέρδη- η μετοχή έχει υποχωρήσει περίπου 30% κατά το τελευταίο έτος.