Η καταναλωτική εμπιστοσύνη εκτινάχθηκε στo 110,7 τον Δεκέμβριο, σε μια νέα ένδειξη συγκρατημένης αισιοδοξίας για την οικονομία, σύμφωνα με νέα έρευνα του Conference Board. Πρόκειται για άνοδο σε σύγκριση με τον δείκτη 101 έναν μήνα νωρίτερα.
Οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal είχαν προβλέψει ότι ο δείκτης θα δείξει 104,5 μονάδες.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη τείνει να σηματοδοτεί εάν η οικονομία βελτιώνεται ή χειροτερεύει. Ο δείκτης είναι βαρόμετρο για το τι σκέφτονται οι Αμερικανοί για τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, καθώς και για τις εξάμηνες προοπτικές τους.
«Οι απαντήσεις του Δεκεμβρίου αποκάλυψαν ότι το κύριο ζήτημα που επηρεάζει τους καταναλωτές παραμένει η αύξηση των τιμών, ενώ βασικές ανησυχίες αποτελούν η πολιτική επιτοκίων και οι παγκόσμιες συγκρούσεις», δήλωσε η επικεφαλής οικονομολόγος του Conference Board Dana Peterson.
Η άποψη των καταναλωτών για τις τρέχουσες συνθήκες των επιχειρήσεων και της αγοράς εργασίας βελτιώθηκε επίσης στο 148,5 τον Δεκέμβριο, από 136,5 τον Νοέμβριο.