Η μονάδα της Daihatsu θα σταματήσει τις αποστολές όλων των οχημάτων, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε η μητρική Toyota, μετά από έρευνα για ένα σκάνδαλο ασφάλειας που εντόπισε προβλήματα σε περίπου 64 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 22 που πωλήθηκαν με το σήμα Toyota.
Μια ανεξάρτητη επιτροπή ερευνά την Daihatsu αφότου ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι διεξήγαγε δοκιμές ασφαλείας πλευρικής σύγκρουσης για 88.000 μικρά αυτοκίνητα, τα περισσότερα από τα οποία πωλήθηκαν με τη μάρκα Toyota.
Οι πιο πρόσφατες αποκαλύψεις υποδηλώνουν ότι το εύρος του σκανδάλου είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι πιστευόταν προηγουμένως και θα μπορούσε ενδεχομένως να αμαυρώσει τη φήμη των αυτοκινητοβιομηχανιών σε ότι αφορά ποιότητα και ασφάλεια, γράφει το CNBC.
Η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι απαιτείται «θεμελιώδης μεταρρύθμιση» για να αναζωογονηθεί η Daihatsu ως εταιρεία εκτός από την αναθεώρηση των λειτουργιών πιστοποίησης.
«Αυτό θα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εν μία νυκτί», ανέφερε. «Θα απαιτήσει όχι μόνο μια αναθεώρηση της διαχείρισης και των επιχειρηματικών λειτουργιών, αλλά και μια αναθεώρηση της οργάνωσης και της δομής».
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα, βρέθηκε να «έκλεψε» στις δοκιμές ασφαλείας σχεδόν όλων των μοντέλων που έχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή, καθώς και ορισμένων αυτοκινήτων που κατασκεύασε στο παρελθόν, έγραψε η εφημερίδα Asahi.
Η Daihatsu παρήγαγε 1,1 εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους 10 μήνες του έτους, σχεδόν το 40% αυτών σε υπερπόντιες εγκαταστάσεις, σύμφωνα με στοιχεία της Toyota. Πούλησε περίπου 660.000 οχήματα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και αντιπροσώπευε το 7% των πωλήσεων της Toyota.