Κατακτά την αμερικανική αγορά η κινεζική Temu

Εως τον περασμένο μήνα, η Temu αντιπροσώπευε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές.

Δημοσιεύθηκε: 8 Δεκεμβρίου 2023 - 09:53

Load more

Η Temu, η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει είδη διακόσμησης για το σπίτι με μόλις 4 ευρώ και πουκάμισα με 10 ευρώ, κατακτά με επιτυχία την αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία.

Οπως μεταδίδει το CNBC, έως τον περασμένο μήνα, η Temu αντιπροσώπευε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics, έναντι 8% της αλυσίδας Five Below, 43% της Dollar General και 28% της Dollar Tree.

Η Temu κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Σεπτέμβριο του 2022 και έγινε γρήγορα δημοφιλής μέσω της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Temu πουλάει ρούχα, όπως φορέματα με τιμή 12 ευρώ και αθλητικά παπούτσια στα €20. Οι αναλυτές αναμένουν ότι θα έχει έσοδα άνω των 16 δισ. δολαρίων φέτος καθώς επεκτείνεται διεθνώς.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων