H Toyota ανακοίνωσε ότι είναι κοντά στην παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με ρυθμό αντίστοιχο με αυτόν των υφιστάμενων μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων.
Τον Ιούλιο η ιαπωνική εταιρεία είχε ενημερώσει ότι έχει απλοποιήσει την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των μπαταριών στερεάς κατάστασης, χαιρετίζοντας την ανακάλυψη ως ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τους χρόνους φόρτισης και να αυξήσει την αυτονομία.
«Τόσο για τις υγρές όσο και για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, στοχεύουμε να αλλάξουμε δραστικά την κατάσταση όπου οι τρέχουσες μπαταρίες είναι πολύ μεγάλες, βαριές και ακριβές», είχε δηλώσει τότε ο Κέιτζι Κάιτα, πρόεδρος του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας για τις ουδέτερες εκπομπές άνθρακα. «Όσον αφορά τις δυνατότητες, θα επιδιώξουμε να μειώσουμε στο μισό όλους αυτούς τους παράγοντες».
Όπως ανέφερε τη Δευτέρα η Toyota, η ανακάλυψη θα της επιτρέψει να παράγει μαζικά μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2027 με 2028.
Ο ιαπωνικός κολοσσός αναμένει ότι τα ηλεκτρικά της οχήματα που θα είναι εξοπλισμένα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα έχουν αυτονομία 1.200 χιλιόμετρα, διπλάσια από αυτήν των σημερινών αυτοκινήτων, και χρόνο φόρτισης 10 λεπτά ή λιγότερο.