H Amazon χρησιμοποίησε αλγόριθμο με την κωδική ονομασία «Project Nessie» για να ελέγξει πόσο μπορεί να αυξήσει τις τιμές κατά τρόπο που θα ακολουθήσουν και οι ανταγωνιστές, σύμφωνα με αποσπάσματα από τη μήνυση της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου που έχουν δει η Wall Street Journal.
Aν οι ανταγωνιστές δεν ανέβαζαν την τιμή στο ύψος που το είχε κάνει η Αmazon, ο αλγόριθμος επανέφερε την τιμή του προϊόντος στα προηγούμενα επίπεδα.
Σύμφωνα με τη WSJ, η προσέγγιση αυτή όχι μόνο απέφερε στον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου έσοδα 1 δισ. ευρώ αλλά παρακίνησε άλλες επιχειρήσεις να αυξήσουν τις τιμές τους λόγω της μεγάλης επιρροής της Amazon στην αγορά.
H Amazon σταμάτησε να χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο το 2019.