Προηγούνται με 415,0 εκατομμύρια και 391,7 εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, αντίστοιχα, στην σχετική κατάταξη με τους 20 κορυφαίους συλλόγους στον κόσμο στα social media.
Μία κατάταξη που παρουσίασε σήμερα η εξειδικευμένη ιστοσελίδα footballbenchmark «μετά μία ολοκληρωμένη ανάλυση της απόδοσης των ποδοσφαιρικών συλλόγων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την περασμένη χρονιά στο Facebook, το Instagram, το Twitter (X), το TikTok, το YouTube και το Weibo, δίνοντας έμφαση σε δύο βασικές μετρήσεις: τους ακόλουθους και την αφοσίωση», όπως αναφέρει χαρακηριστικά.
Οι αριθμοί δίνουν μια ζωντανή εικόνα της τεράστιας παγκόσμιας εμβέλειας και επιρροής που έχουν οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στην ψηφιακή σφαίρα. Εκτός από τις δύο ισπανικές ομάδες, αγγλικοί σύλλογοι όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Μάντσεστερ Σίτι έχουν επίσης εκμεταλλευτεί το ψηφιακό τοπίο με εξαιρετικό αποτέλεσμα, συγκεντρώνοντας 224,5 εκατομμύρια και 156,3 εκατομμύρια ακόλουθους αντίστοιχα. Αυτό χρησιμεύει ως απόδειξη της τεράστιας δημοτικότητας της Premier League παγκοσμίως.
Η Παρί εν Ζερμέν έκανε εντυπωσιακά βήματα, με 189,6 εκατομμύρια ακόλουθους, μία αύξηση που μπορεί να αποδοθεί στις αποκτήσεις παικτών υψηλού προφίλ (π.χ. Λιονέλ Μέσι, Νεϊμάρ, Σέρχιο Ράμος κ.λπ.) και σε μια ελκυστική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η επιρροή του ιταλικού ποδοσφαίρου είναι επίσης εμφανής, με συλλόγους όπως η Γιουβέντους, η Μίλαν και η Ίντερ να συγκεντρώνουν συλλογικά πάνω από 258 εκατομμύρια οπαδούς. Ωστόσο, αυτός ο συνδυασμένος αριθμός εξακολουθεί να είναι λίγο πάνω από τα 224,5 εκατομμύρια της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ