Υποβαθμίζει την καθοδήγησή της για τα κέρδη της η Heineken, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερες μπύρες μετά την επιβολή σημαντικών αυξήσεων τιμών από την ζυθοποιία, ειδικά σε αγορές όπως το Βιετνάμ.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση το πρώτο εξάμηνο, όπως δήλωσε η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ. Για ολόκληρη τη χρονιά, η Heineken προέβλεψε σταθερή έως μεσαία μονοψήφια αύξηση των λειτουργικών κερδών.
Οι ζυθοποιοί αγωνίζονται να μεταφέρουν το υψηλό κόστος πρώτων υλών στους καταναλωτές χωρίς να οδηγούν τους καταναλωτές σε φθηνότερες μάρκες. Η Heineken είναι η πρώτη από τις μεγάλες παγκόσμιες ζυθοποιίες που αναφέρει τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου και τα σχόλιά της μπορεί να προμηνύουν δυσκολίες και για τους ανταγωνιστές Anheuser-Busch InBev και Carlsberg.
Προηγουμένως, η Heineken μεσαία έως υψηλή μονοψήφια αύξηση των ετήσιων λειτουργικών κερδών. Η ολλανδική ζυθοποιία προβλέπει ότι ο πληθωρισμός του κόστους θα μειωθεί το επόμενο έτος, γεγονός που θα άρει την πίεση για αύξηση των τιμών.
Τα έσοδα αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο το πρώτο εξάμηνο και οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο. Πέρυσι, η εταιρεία αύξησε τις τιμές κατά 14% - ήταν η μεγαλύτερη αύξηση της δεκαετίας τουλάχιστον.