Πτώση των πωλήσεων ανακοίνωσε η Nestle, γεγονός που δείχνει ότι οι καταναλωτές αντιστέκονται στις αυξήσεις των τιμών των τροφίμων και των ποτών.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη του ομίλου - ένας δείκτης για τον όγκο πωλήσεων - υποχώρησε 0,8% το πρώτο εξάμηνο του έτους, μετά από μια πτώση 0,5% το πρώτο τρίμηνο.
«Συνολικά, η ελαστικότητα ζήτησης ήταν περιορισμένη στο πλαίσιο των ενεργειών τιμολόγησης», δήλωσε η Nestle.
Η εταιρεία που φτιάχνει μεταξύ άλλων, τα Smarties, Nesquik και Nescafé, αύξησε τις τιμές κατά 9,5%, κατεβάζοντας μόνο ελαφρώς ταχύτητα σε σύγκριση με το 9,8% που αναφέρθηκε τους πρώτους τρεις μήνες του έτους.