H επισκεψιμότητα του ιστότοπου του ChatGPT της OpenAΙ μειώθηκε για πρώτη φορά από το λανσάρισμα της εφαρμογής, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Similarweb.
Όπως μεταδίδει το Marketwatch, η Similarweb αναφέρει ότι η επισκεψιμότητά του ήταν 9,7% χαμηλότερη τον Ιούνιο σε σχέση με τον Μάιο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών υποχώρησε κατά 5,7%.
Ο χρόνος που ξόδεψαν οι επισκέπτες στην εφαρμογή διολίσθησε κατά 8,5%.
Αυτός είναι ο πρώτος μήνας κατά τον οποίο καταγράφεται πτώση στην επισκεψιμότητα του chatbot από τότε που το λάνσαρε η OpenΑΙ τον Νοέμβριο του περασμένου έτους.
«Το ChatGPT δεν φαίνεται πλέον ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μέχρι να γίνει ο ιστότοπος με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο», έγραψε σε blog ο Senior Insights Manager της Similarweb, Ντέιβιντ Καρ.
Η OpenAΙ δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο σχετικά με την έκθεση της Similarweb.